SavonSähköSeppo
Ihe oppinu sähkösuhari
Nojoo voihan se olla nuinnii. Ei oo itellä niin paljoa kokemusta noista akkuvehkeistä joissa on jatkuvaa pitkäkestoista kulutusta.
Työnpuolesta melkeimpä nykyään kaikki sähkötyökalut on akkukäyttöisiä. Milwaukee ja makita pääasiassa. Erilaiset sirkkelit, pisto/sytkysahat, naulaimet, multileikkurit ym vehkeet missä kulutus on hyvin lyhytaikaista kerrallaan. Niissä kyllä on esim 4 ja 6Ah akuilla todella iso ero käyttökerroissa. Katkasu/kierto ym. Taitaa kaikki olla 18V.
Ootko huomannu Brykken akuissa millasta vaikutusta/hiipumista pakkasekeleillä? Toki jos ne on otettu ja säilytetään lämpimässä koko ajan niin sit on aika hankala sanoa mitään pelkän käytön aikana.
Työnpuolesta melkeimpä nykyään kaikki sähkötyökalut on akkukäyttöisiä. Milwaukee ja makita pääasiassa. Erilaiset sirkkelit, pisto/sytkysahat, naulaimet, multileikkurit ym vehkeet missä kulutus on hyvin lyhytaikaista kerrallaan. Niissä kyllä on esim 4 ja 6Ah akuilla todella iso ero käyttökerroissa. Katkasu/kierto ym. Taitaa kaikki olla 18V.
Ootko huomannu Brykken akuissa millasta vaikutusta/hiipumista pakkasekeleillä? Toki jos ne on otettu ja säilytetään lämpimässä koko ajan niin sit on aika hankala sanoa mitään pelkän käytön aikana.

