Saako siitä vilpestä millään sitä jatkuvaa nousua muuten kuin laittamalla piippu yläviistoon, joka kuulostaa vähemmän järkevältä.
Taitaapi olla että tuon vilpen kanssa kaikkia niitä ilimoja ei sieltä kellolla pois saa, suurimman osan tietysti saa!
Toisaalta se ryppytputkikin on jo semmonen että sieltä ilmat vaakavesossa lähtee vain kovalla vauhdilla ja ajan kanssa.
Taitaa olla tiilikatto, tuosta yhestä kuvasta päättelin.
Oliko ne tiilien väliin laitettavat kattokoukutkin rosteria?
Pitikö niille laitta apuruoteet?
Taitaapi olla että tuon vilpen kanssa kaikkia niitä ilimoja ei sieltä kellolla pois saa, suurimman osan tietysti saa!
Toisaalta se ryppytputkikin on jo semmonen että sieltä ilmat vaakavesossa lähtee vain kovalla vauhdilla ja ajan kanssa.
Taitaa olla tiilikatto, tuosta yhestä kuvasta päättelin.
Oliko ne tiilien väliin laitettavat kattokoukutkin rosteria?
Pitikö niille laitta apuruoteet?
