Eli mikäs tuohon glykolipiirin pitäs sitte laittaa että se näyttäs ihan "oikeeta" lukemaa? se 1.5 mittari olis varmaan avarampi virtauskanaviltaan? Taijan laittaa joskus ohjaimeen kiinni virtausmittarin ja oikeet arvot asetuksiin.. Tuohon uunipuolelle tuo vois toimia kun siellä kiertää varaajavesi! Onko mittään käryä minkä paksuseen putkilinjaan tuo Q0.6 on alunperin suuniteltu?
