korsteeni
Well-known member
pari kertaa olen kaatunut panelin päälle, hyvin on kestänyt, myös ensin harhaaskeleena keskelle panelia, no mitään ei ole niille tapahtunutettä mitä?! Noin vähäiseen sanamäärään sait sisällytettyä kaksi aivan uskomatonta asiaaMiten voit luottaa siihen että ne pysyvät jos tulee kova tuuli eikä oo kii millään? Ja enpä ois uskonu että niitten päällä voi kävellä, miten ihmeessä voi ohut lasi joka vain tuettu reunoilta kestää sen?
Kun mä pitkävartisella harjalla oon omia paneleita puhistanu niin oon jo huomannu että ne painuu kaarelle jos työntää kovasti alaspäin, eikä siinä voi tulla kuin ehkä 20 kiloa painetta maksimissaan, paljon isommalle pintaalalle kuin kengän pohja.
nyttemmin 3 vuotta kävellyt päällä puhdistettaessa
yritän välttää tietysti astumista aivan keskelle mutta yksikään ei ole vaurioitunut siitäkään
paneleita ei tarvitse kiinnittä silloin kun neovat suoraan kattoa vasten
oletko koskaan havainnut että tuuli vie lumet katolta? vaikka lumi on äärimmäisen kevyttä vs paneli
nuo panelit minkä alla ei ole katetta ovat nekin vain kahdella 4,2x45 terassiruuvilla kukin
myrskyäkin ollut, tässä syksyllä korjasin kolmattakymmentä myrskyn kaatamaa tukkipuuta
yhtään panelia en keräillyt mistään koskaan