
on niitä vielä ollut 3.99snt/kWh@0/kk ihan joku aika sitten...tengu sanoi:Viime vuonna kun tein sähködiilin niin hinta 3,95c/Kwh. Nyt naapurilta loppui määräaikainen sopimus ja teki uuden niin 5,49c/Kwh halvin. Ja hinta näkyy olevan nousutrendissä yhä. Kaikki tämä sataa puulämmittäjän taskuun ;D
Lisänä tänä kesänä on kyllä hyvät oltavat ollut aurinkosähkön myyjillä kun pörssihinta pyörinyt huomattavasti normia korkeammalla.
rotzi sanoi:on niitä vielä ollut 3.99snt/kWh@0/kk ihan joku aika sitten...tengu sanoi:Viime vuonna kun tein sähködiilin niin hinta 3,95c/Kwh. Nyt naapurilta loppui määräaikainen sopimus ja teki uuden niin 5,49c/Kwh halvin. Ja hinta näkyy olevan nousutrendissä yhä. Kaikki tämä sataa puulämmittäjän taskuun ;D
Lisänä tänä kesänä on kyllä hyvät oltavat ollut aurinkosähkön myyjillä kun pörssihinta pyörinyt huomattavasti normia korkeammalla.
jolla sanoi:rotzi sanoi:on niitä vielä ollut 3.99snt/kWh@0/kk ihan joku aika sitten...
eilen tarjosi lähimarketissa keltapaitainen mies, selässä luki helen, 3,95/kWh