Joo tota mielenkiinnolla seurataan mihin se LK35 riittää...on keräin kumminkin sen verran tehokas ja se suuntauskin tais olla kelvollinenKoera sanoi:35l/min
Tuo on just se mihin itse tähtään.rotzi sanoi:LK35 kolmelle keräimelle voi olla ihan passeli.
Aika hyvä lukema, oliko sulla oikein tarkka loggaus eli virtausmittaus jne tuohon energian mittaukseen...itse todennut että tuo pelkkä laskennallinen heitää ylöspäin ~25% kun olen "kalibroinut" sitä lämpötilanousuihin varaajassa...Koera sanoi:No niin, tänään paras päivä tähän mennessä 24Kwh:a. Pikkusen alkaa jo tuntumaan siltä että saattaa sen käyttöveden kesällä saada koska tänään oli ylemmän kv kierukan kohdalla 55 astetta ja alalämpö 53 eli kauttaaltaan lähes sama lämpö. Patteripaluu vielä alaosaa jäähdyttää, yöt on niin kylmiä. Yöpuikko on pudotettu 45 asteeseen, jos kelit jatkuu aurinkoisina niin jätän kokonaan pois. Puunkulutuksessakin tuon jo huomaa.
tengu sanoi:Nyt tämä viikko alkaa näyttää jo hyvältä . Päiväsaannot on 10,7,23 ja 22 tältä viikolta. Tässä kuussa tähän mennessä tyhjärit 250 kwh ja pv 130kwh.
EVV sanoi:Mielenkiintoista seurata noita vertailuja. Kuinka paljon nuo tyhjärit ja pv:t poikkeavat toisistaan pinta-alaltaan?
rotzi sanoi:Aika hyvä lukema, oliko sulla oikein tarkka loggaus eli virtausmittaus jne tuohon energian mittaukseen...itse todennut että tuo pelkkä laskennallinen heitää ylöspäin ~25% kun olen "kalibroinut" sitä lämpötilanousuihin varaajassa...