Juu, ei tuu aina mukana. Niinku ei näyttöpalikkakaan. Enkä mä tarvinnu sitä noiden aiempien verttien kanssa, niin ei tullu heti klikattua mukaan.ok, luulin että tulee automatic mukana

Juu, ei tuu aina mukana. Niinku ei näyttöpalikkakaan. Enkä mä tarvinnu sitä noiden aiempien verttien kanssa, niin ei tullu heti klikattua mukaan.ok, luulin että tulee automatic mukana
luulin ettää luutuut palikka pitää ostaa erikseen, en tuolla näytöllä oikein keksi käyttöä kun ei siitä voi säätää kuten PACE bms näytöstä voi perusasetukset laittaa. infona toimii kuitenkinJuu, ei tuu aina mukana. Niinku ei näyttöpalikkakaan. Enkä mä tarvinnu sitä noiden aiempien verttien kanssa, niin ei tullu heti klikattua mukaan.
kunhan tämä letsu hellittää niin varmasti puran ja etsin "sillan"Mitäköhän kautta tuo Miinus on sitten kytketty?
Jos muistan oikein niin OffGridGarage Andylla oli joku samantyyppinen toteamus aikoja sitten, olikohan se BMS:n sisäinen virhe??kunhan tämä letsu hellittää niin varmasti puran ja etsin "sillan"
Minkä merkkisestä akusta on kyse?sepä se, BMS yhdessä kolmesta akusta, laitoin reklaa
EasunMinkä merkkisestä akusta on kyse?
En päästäisi alle 46V ilman kuormaa lainkaannyt on kennojännitteet painuneet 3.04x V pintaan.