onkin minulle uusi, en muista koskaan tällaistaMerkillistä. Käyn iltisten sivulla kymmenkunta kertaa vuorokaudessa enkä ole havainnut mitään ongelmaa.
Lis. Taitaa olla idästä tullut ongelma.
Minulla oli täsmälleen samanlainen vika pari kuukautta sitten. Soitin Elisan vika päivystykseen, mutta eivät pystyneet tekemään asialle mitään. Vika ei kuulemma ollut heidän verkossa. Pari päivää ongelma jatkui kunnes palautin reitittimen tehdasasetuksiin ja conffasin uudelleen. Tämän jälkeen on taas toiminut ongelmitta. Vian aiheuttaja ei koskaan selvinnyt.onkin minulle uusi, en muista koskaan tällaista
il aukeaa mutta is ei
op toimii mutta s ei
ilmaisenergia toiminut koko ajan mutta lämpöpumput info ei toimi
mutta molemmat toimiikin kännykkällä, pankit myös
täytyy liittyä operaattorilta eteenpäin ohjaukseen
täällä on laajempi kuin yksi liittymä, kymmeniä liittymiä. testasin tänään operaattorin kanssa ja sanoi että dns vika. eivät kylläkään vielä saaneet toimimaanMinulla oli täsmälleen samanlainen vika pari kuukautta sitten. Soitin Elisan vika päivystykseen, mutta eivät pystyneet tekemään asialle mitään. Vika ei kuulemma ollut heidän verkossa. Pari päivää ongelma jatkui kunnes palautin reitittimen tehdasasetuksiin ja conffasin uudelleen. Tämän jälkeen on taas toiminut ongelmitta. Vian aiheuttaja ei koskaan selvinnyt.
Minun tapauksessa kiistivät jyrkästi ettei kyseisen kaltainen vika voi olla operaattorin puolella. Hyvä jos nyt ovat myöntäneet asian. Mikä operaattori on kyseessä ja millainen liittymä?täällä on laajempi kuin yksi liittymä, kymmeniä liittymiä. testasin tänään operaattorin kanssa ja sanoi että dns vika. eivät kylläkään vielä saaneet toimimaan
blc, kuituliittymä, toiminut kymmenisen vuotta ongelmitta ilman katkojaMinun tapauksessa kiistivät jyrkästi ettei kyseisen kaltainen vika voi olla operaattorin puolella. Hyvä jos nyt ovat myöntäneet asian. Mikä operaattori on kyseessä ja millainen liittymä?
Nyt on sulla kyllä melkosen huonoo tuuria.tilasin ukkosen rikkomien kolmen tilalle yhden sv nelosen että saa akut pysymään täynnä, se oli viikon paikoillaan kun ukkonen nyt äsken rikkoi sen
tais mennä panan ilppikin ja kourallinen taasen 1 vire antureita
kunhan väistyy ja sade hellittää niin näkee mitä kaikkea on taasen tuhonnut
Niin vanhat sanooepäilen että kuivuus osasyynä näin koviin paukkuihin
täällä ei missään ole maata kallionpäällä kuin hieman ja sekin kuin tuhkaa kuivuudesta johtuen
eikös se maadoitus ole silloin hieman kyseenalaista kuivassa sorassa ja avolinjat vielä
Yöksi ennustavat lisää mitä viime päivinä on tullutmilloin lie seuraava ukkonen, heh....uusiutuu taas kalusto
pähkäilin että nollakin pitää katkaista valtakunnan verkosta, sehän tulee avolinjassa ehkä voimakkaimmin sinistä pitkin tuvan puolelleYöksi ennustavat lisää mitä viime päivinä on tullut
Ehkä hyvä idea irroittaa paneelit inverttereistä yöksi
Sää-ennuste on viikonlopuksi, kuka vetää lyhimmän korren taas jää nähtäväksi
Se on oikutellut itsellänikin viime päivinä aika usein. Epäilen itse palveluntarjoajaa nebula.fi:tä järjestelmäongelmista (heidän sivuillaan oli jokin asiaan viittava viesti äskettäin), mutta toki voi liittyä moneen muuhunkin asiaan.onko lämpöpumppupalsta alhaalla vai onko minulla lopullinen porttikielto sinne