Olen nähnyt jollain seurantasivuilla noita varjopanoramakuvia. Voiko niitä tehdä itse jotenkin vai tarvitaanko ammattitason välineitä?Eli onkos ohjeita?
Toisaalta perusjutut voi laskea esim. tuon linkin kautta löytyvällä tiedolla:http://fi.wikipedia.org/wiki/Aurinkoarkkitehtuuri
Toisaalta perusjutut voi laskea esim. tuon linkin kautta löytyvällä tiedolla:http://fi.wikipedia.org/wiki/Aurinkoarkkitehtuuri
