En huomannut mitään korjattavaa. Kuormavirta ei näytä kulkevan tuon katkaisimen kautta eikä saakaan kun se tuskin kestää. Ensin kannattaisi ehkä kokeilla toimintaa jollakin vähän pienemmällä kuormalla - auton 12V 55W polttimolla vaikka. Samalla saa säädettyä A30:n kytkentäjännitteet alkuarvoihinsa. Jos A30 tuntuu kytkevän liian nopeasti edestakaisin niin asetusten Hi <-> Lo -jänniteväliä tai akkujen ampeeritunteja pitää kasvattaa. Hi on se jännite, jolla kuorma kytketään päälle ja Lo on se jännite, jolla kuorma kytketään irti. Tarkoitus on säätää jännitearvot niin, että akussa pysyy kuitenkin riittävä energiataso kun tuuli tyyntyy. Mun säätimessä jännite pysyy tyhjäkäynnillä suunnilleen 12.40..12.50V välillä.
Sulakkeen paikka tai arvo ei selvinnyt valokuvasta. Tarkoitus on estää isompaa vahinkoa, jos sattuu jokin oikosulku kuormajohtimissa.
SSR:n ulostulon polariteetti ei ollut ihan selvä valokuvassa. Output "+" pitäisi mennä akun "+"-navalle sulakkeen läpi, jos on mun piirroksen (
https://ilmaisenergia.info/foorumi/attachments/screenshot-2022-11-21-23-49-54-png.9033/) mukaan kytketty.
Jos tasasuuntaaja alkaa lämmetä kunnolla niin sekin kannattaa kiinnittää johonkin passiiviseen jäähyyn.