• Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana. LUE TÄMÄ pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!

O: Polykarbonaatti kennolevyä

eemeli

New member
Hep.

Ostan polykarbonaatti kennolevyä palan joka noin 6 x 700 x 1200 mm. Jos sellanen on sattunu jäämään ylitte, niin nyt tarjoomaan. Voi olla vähän käytettykin.

Myös 4 mm voipi harkita. Espoo - Mäntyharju  -väliltä.

eemeli (piste) poysa ät gmail (piste) com

-eemeli-
 
Ylös