Hep.
Ostan polykarbonaatti kennolevyä palan joka noin 6 x 700 x 1200 mm. Jos sellanen on sattunu jäämään ylitte, niin nyt tarjoomaan. Voi olla vähän käytettykin.
Myös 4 mm voipi harkita. Espoo - Mäntyharju -väliltä.
eemeli (piste) poysa ät gmail (piste) com
-eemeli-