Hep.
Ostan kaapelia johdotustarpeisiin.
Tarvetta on vielä sisäasennuksiin 2,5 - 16 mm2 kaapeleille sekä mahdollisesti akkukaapeleille tätäkin paksummille. Osa jo on, mutta lisää tarttee.
Jos sinulla on yli oman tarpeen ja niistä haluat edullisesti luopua Espoo - Mikkeli -akselilla niin tarjoaa YV:nä taikka pistä meiliä eemeli.poysa (ätwät) g m a i l piste c o m
-eemeli-
Ostan kaapelia johdotustarpeisiin.
Tarvetta on vielä sisäasennuksiin 2,5 - 16 mm2 kaapeleille sekä mahdollisesti akkukaapeleille tätäkin paksummille. Osa jo on, mutta lisää tarttee.
Jos sinulla on yli oman tarpeen ja niistä haluat edullisesti luopua Espoo - Mikkeli -akselilla niin tarjoaa YV:nä taikka pistä meiliä eemeli.poysa (ätwät) g m a i l piste c o m
-eemeli-
