• Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana. LUE TÄMÄ pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!

O: akkuja 12V 400-600 Ah kesäksi

eemeli

New member
Hep.

Tarttis varastopalossa tärveltyneiden akkujen tilalle uudet. 400 + Ah

Haussa on ensisijaisesti ns. puhelinkeskus -tyyppiset akut; AGM (VRLA), jokka voi sijoittaa sisälle ilman hyvää tuuletusta.

Jos löytyy, niin tarjoa YV:nä taikka  eemeli (piste) poysa (Ät) g m a i l (piste) c o m.

Kiirettä ei ole, akut saa paikalleen aikasintaan kuukauden kuluttua, voi mennä juhannuksellekin saakka. Espoo-Mikkeli -väliltä / lähialueilta onnistuu nouto, kunhan aikataulut osuu kohdilleen.

-eemeli-
 

eemeli

New member
Hep.

Kiitos vinkistä!

Pistin meilinä kyselyn, että millasessa käytössä ovat olleet. Saunatuvalla on samanmerkkinen 150 Ah akku, johon olen ollut ihan tyytyväinen.

Enemmän kytkemistä kun on monta, ja akkujen väliset erot voi vähän teettää harmia, mutta hintakaan ei paha ole. Plussaa että tällänen hintelämpikin sälli saa noi nosteltua paikalleen =)

Toriltakaan ku ei oo tullu kun ehkä pari kertaa viikossa kattottua tarjontaa... niin nyt kun kysyy muualta ni het siellä on lavallinen... ;-)

-eemeli-
 
Ylös