Kyselepä kaukolämpöä myyviltä energiayhtiöiltä sopivia tulevia kaukolämpöasiakkaita. Itse olin viime kesänä yhdessä sellaisessa töissä ja kiersin kaukolämpöliittymiä suunnittelemassa kymmeniä ok-taloja, joista erilaisia säiliöitä sitten poistettiin. Moni meni varmasti haaskuun kysynnän puuttuessa, samoin öljykattiloita, polttimia, varaajia yms. Myös öljylaitteita purkavilta firmoilta voisi kysyä, kaikki eivät laitteita pura itse.