Jaa, kyllä mulla on toiminu koko ajan ihan normaalisti ilman mitään kikkailuja.Tämä foorumi herjas että suojaus ei ole voimassa ja yhteys ei ole suojattu. Sivustolle ei pääsyt ollenkaan. Itsekin kikkailemalla ohittamalla nuo suojaukset niin sain sivuston näkyviin. Ilmalämpöpumppu foorumilla joku sanoi että tää ei olis toiminnassa. Siksi täällä niin hiljaista ollut pariviikkoa![]()
Hyvä tietää että ongelmia ei ole ollut kaikillaJaa, kyllä mulla on toiminu koko ajan ihan normaalisti ilman mitään kikkailuja.
Firefox on alkanut minulla antamaan tuollaisia ilmoituksia joillakin sivuilla ja vanhalla koneella aika laiskaksi muuttui. Tänne on kuitenkin aina päässyt.Tämä foorumi herjas että suojaus ei ole voimassa ja yhteys ei ole suojattu.
Meillä on käytössä Telian mobiilinetti, eikä mulla ole ollu noita ongelmia missään.Aikaisemmin on ollut vastaavia ja jokikinen kerta ongelma viittaa suoraan Teliaan
sama @posti ilmesty tännekiiEipä minullekaan palsta auennut pariin viikkoon. Netti Telian kautta. Kirsikkana kakun päällä oli ylläpidolta tullut sähköpostiviesti Katso mistä kaikesta olet jäänyt paitsi viikko sitten. Noh, enpä silloinkaan päässyt kirjautumaan. Yritin laittaa paluuviestiä ylläpidolle, jossa kerroin ongelmista, vaan en sitäkään saanut lähtemään.