• Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana. LUE TÄMÄ pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!

M: uusia AGM-akkuja 200AH 12V 4 kpl

jkapylehto

New member
Speksit:
http://www.baote-battery.com/saite/HSE-AGM/BT-HSE-200-12.html

4kpl, uusia, 1 avattu mutta käyttämätön, 3 paketissa. Noudettavissa Espoosta. Yhteydenotot: nollanelinolla-viiskaheksan06380
Niin hinta: 180e / kpl tai kaikki neljä yht. 600e, halpaa on!
 
Ylös