Odottelen tässä omaa Exmorkia ja mitä siihen nyt tuleekin mukaan, 2kw. Masto ei ole vielä pystys, kaikki tarpeet on ja Villen kellon sääasema paukuttelee kivoja lukemia neljästä metristä nyt, 7-8m/s. Maston laitan nyt kuorma-auton vanhaan teräslavaan, se on painava ja sitä voi liikutella mieluiseen paikkaan ja sit betonoida. Vähän ihmeellä seurannut tätä keskustelua; sähkötekniikasta en tiedä muutakun sininen on kylmä johto, mutta tuo variaatioiden mahdollisuus tulevaisuudessa... kun saa hintoja alemmas. Ja värkit toimii niissä suhteissa kun olen ajatellut. Eli varaajassa nyt ja lattialämmössä jatkossa, se on miun tarve. Ja sit miten tuulet puhaltaa.
Täällä on niin paljon koulutusta ja kokemusta kaikilla keskustelijoilla, että minua hävettää. Mutta koitan oppia. Toivoisin vain, että välit ja asia säilyisivät. Mutta kiitos kaikille tähän asti tiedoista ja hyvää tuulta jatkossakin eteenpäin!
Täällä on niin paljon koulutusta ja kokemusta kaikilla keskustelijoilla, että minua hävettää. Mutta koitan oppia. Toivoisin vain, että välit ja asia säilyisivät. Mutta kiitos kaikille tähän asti tiedoista ja hyvää tuulta jatkossakin eteenpäin!