Minulla tuolla hallin katolla tälläkin hetkellä pyörii juuri tälläinen Air breeze , josta oma säädin
puukotettu pois . Sekin vain sen takia kun salama kävi vierailulla ja antoi omalle säätimelle
lähtöpassit . Myllyssä siis sisällä auton laturin tasasuuntaussilta ja ulos tulee kaksi piuhaa
+ ja - . Rungolle on oma piuha maadoitusta varten . Kolmivaihe sähköä et tuolta ulos saa
kun liukurenkaita on vain kolme ja yksi on siis varattu rungon maadoitukselle . Tietenkin
jos haluat toimia ilman toimivaa maadoitusta , vaihtosähkön tuonti alas onnistuu .
Ei kyllä ole mitään syytä poistaa breezen omaa säädintä sillä se huolehtii latauksesta
MPPT-säätimen avuin . Lisäksi jarrutus toimii myrskytuulella sen kautta ja tietenkin kun akut
täyttyvät huolehtii se myös akuista . Minulla tuon tasasuunnatun myllyn säätimenä toimii
Tristar PWM 45 verso jarruvastuksilla varustettuna . Hyvin tuokin akkujen latauksesta
huolehtii . Edellisenä yönä tuuleskeli siihen malliin , jotta akut olivat täynnä ja säädin pudotti
latausjännitteen 13.6volttiin . Kaikki muu menii jarruvastukseen ja sen lämpö oli aamulla
lähemmäs 50 astetta . Eli ulkopuolisella säätimellä mylly pyörii tuulen jatkuessa tauotta ,
vaikka akut olisivat täynnä .
Olen ollut kyllä tyytyväinen tähänkin järjestelmään , sillä saa akkuihin latausta silloinkin talvella
kun aurinko ei paista . Tosin ei sitä aina tuulekaan , mutta tällä alueella noita tuulia kyllä nykyään
riittä useammalle päivälle kuukaudessa .
puukotettu pois . Sekin vain sen takia kun salama kävi vierailulla ja antoi omalle säätimelle
lähtöpassit . Myllyssä siis sisällä auton laturin tasasuuntaussilta ja ulos tulee kaksi piuhaa
+ ja - . Rungolle on oma piuha maadoitusta varten . Kolmivaihe sähköä et tuolta ulos saa
kun liukurenkaita on vain kolme ja yksi on siis varattu rungon maadoitukselle . Tietenkin
jos haluat toimia ilman toimivaa maadoitusta , vaihtosähkön tuonti alas onnistuu .
Ei kyllä ole mitään syytä poistaa breezen omaa säädintä sillä se huolehtii latauksesta
MPPT-säätimen avuin . Lisäksi jarrutus toimii myrskytuulella sen kautta ja tietenkin kun akut
täyttyvät huolehtii se myös akuista . Minulla tuon tasasuunnatun myllyn säätimenä toimii
Tristar PWM 45 verso jarruvastuksilla varustettuna . Hyvin tuokin akkujen latauksesta
huolehtii . Edellisenä yönä tuuleskeli siihen malliin , jotta akut olivat täynnä ja säädin pudotti
latausjännitteen 13.6volttiin . Kaikki muu menii jarruvastukseen ja sen lämpö oli aamulla
lähemmäs 50 astetta . Eli ulkopuolisella säätimellä mylly pyörii tuulen jatkuessa tauotta ,
vaikka akut olisivat täynnä .
Olen ollut kyllä tyytyväinen tähänkin järjestelmään , sillä saa akkuihin latausta silloinkin talvella
kun aurinko ei paista . Tosin ei sitä aina tuulekaan , mutta tällä alueella noita tuulia kyllä nykyään
riittä useammalle päivälle kuukaudessa .