Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Foorumi
Ilmaisenergia.info - Yleiset keskusteluaiheet
Elektroniikka
Victron multiplus 2
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="eros" data-source="post: 38879" data-attributes="member: 260"><p>Osassa PIP malleja on AC/DC konvertteri, joka herättelee elektroniikan, Suurin osa on ilman sitä ja vaatii akkujännitteen. Osassa (erityisesti hybridit ja osa PV450v laitteista) on käynistyskonkka, joka sysää AC puolelta tarvittavan käynistysenergian elektroniikalle, joka ruokitaan sisäisestä DC_bus jännitteestä (DC-bus kertoimet 1:8 ja 1:7 66V laitteissa x akkujännite).</p><p>Huomaa, muuten, etä laitteiden tuottama "siniaalto" on ihan jotain muuta kuin siniä, jos DC-bus jännite ei ole riittävä=akkulataus matala.</p><p></p><p>Yangtze:n 5500w hybridi käynistyy kun AC-iin ilmestyy tarpeellinen jännitevakavuus. Siinä oliis myös "dry-contact" jolla agrelle saa käynistys signaalin.. (no kovakoodatut arvot vielä, ei kovin hyvät LFP akulle, mutta lyijyakulle toimivat)</p><p></p><p>T: <a href="http://eerin.fi/">http://eerin.fi/</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eros, post: 38879, member: 260"] Osassa PIP malleja on AC/DC konvertteri, joka herättelee elektroniikan, Suurin osa on ilman sitä ja vaatii akkujännitteen. Osassa (erityisesti hybridit ja osa PV450v laitteista) on käynistyskonkka, joka sysää AC puolelta tarvittavan käynistysenergian elektroniikalle, joka ruokitaan sisäisestä DC_bus jännitteestä (DC-bus kertoimet 1:8 ja 1:7 66V laitteissa x akkujännite). Huomaa, muuten, etä laitteiden tuottama "siniaalto" on ihan jotain muuta kuin siniä, jos DC-bus jännite ei ole riittävä=akkulataus matala. Yangtze:n 5500w hybridi käynistyy kun AC-iin ilmestyy tarpeellinen jännitevakavuus. Siinä oliis myös "dry-contact" jolla agrelle saa käynistys signaalin.. (no kovakoodatut arvot vielä, ei kovin hyvät LFP akulle, mutta lyijyakulle toimivat) T: [URL]http://eerin.fi/[/URL] [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Ilmaisenergia.info - Yleiset keskusteluaiheet
Elektroniikka
Victron multiplus 2
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös