• Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana. LUE TÄMÄ pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!

Uudesta vuodesta lähtien uudet EU säännöt

Mekaniker

Well-known member
Tämä viesti tuli yhden oston yhteydessä eilen ja olen huomannut melkoista viivyttelyä ja puuttuvaa yhteydenottoa pakettien lähettämisestä alkaen, pahin on tähän asti dhl.de ja heidän lajittelukeskus Ruotsissa. Sinne kun joutuu niin pieleen meni

Hyvät asiakkaat,

Lämpimästi tervetuloa ja kiitokset ostoksestanne PatKor Shop -kaupassamme eBay-alustalla.
Olemme iloisia, että valitsitte tarjouksemme, ja teemme kaikkemme, jotta tilauksenne käsitellään sujuvasti ja ongelmitta.

Laskutiedot poistettu;-)

Oikean myyntiasiakirjan laatimiseksi pyydämme teitä ystävällisesti ilmoittamaan, oliko ostajana:

- Yksityishenkilö (vastatkaa eBayssa: "1" tai "yksityinen"),
- Yritys (jos kyseessä on yritysosto, pyydämme seuraavat tiedot):
- Yrityksen nimi,
- Postiosoite,
- EU-alv-numero.

Lasku lähetetään eBay-viestinä linkkinä, josta voitte ladata PDF-tiedoston kirjanpitojärjestelmästämme.
Riittää, että kopioitte linkin, liitätte sen selaimeen ja lataatte asiakirjan.

Jos haluatte saada laskun myös sähköpostitse, pyydämme ilmoittamaan vaihtoehtoisen sähköpostiosoitteen.

Vakuutamme, että annettua sähköpostiosoitetta käytetään ainoastaan asiakirjan lähettämiseen ja että se poistetaan pysyvästi järjestelmästämme sen jälkeen.

Kokemuksemme mukaan kuriiriyritysten viestit estetään usein eBayn järjestelmän toimesta.
Pyydämme siksi sekä yksityishenkilöitä että yrityksiä ilmoittamaan vaihtoehtoisen sähköpostiosoitteen,
joka lisätään kuriiriyrityksen lähetyslomakkeeseen.
Tämä mahdollistaa suoran yhteydenpidon ja ajantasaiset ilmoitukset lähetyksen tilasta.

Minä muutin väriä... Olen huomannut tämän seikan useaan otteeseen ja kaikille Ebay-ostoksille olen tehnyt oma postiosoite sekä "postilaatikko"

Takaamme, että annettua sähköpostiosoitetta käytetään yksinomaan tilauksen käsittelyyn ja että se poistetaan pysyvästi tilausprosessin päätyttyä.

Euroopan unionin One Stop Shop (OSS) -järjestelmän säännösten mukaisesti olemme velvollisia selvittämään,
onko osto tehty yksityishenkilön vai yrityksen toimesta.
Valitettavasti eBay ei aina toimita näitä tietoja automaattisesti, joten pyydämme teitä vahvistamaan asian suoraan.

Olisimme kiitollisia nopeasta vastauksesta, jotta voimme käsitellä tilauksenne sujuvasti ja laatia oikeanlaisen myyntiasiakirjan.

Ystävällisin terveisin
Kirjanpito-osasto
PatKor Shop