Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Aurinkosähkö
Paistaa se aurinko risukasaanki
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="Savonius" data-source="post: 42515" data-attributes="member: 4745"><p>Kolmisen viikkoa sitten päätin hankkia lumilingon. Toistakymmentä vuotta en varsinaisesti ole aurannut lumia vaan sullonut ne autolla piukkaan. Alaa tässä on pihaa noin 400 neliötä ja lisäksi omaa tietä, 3,5m x 150m. 20-30 minuuttia on tuon ajamiseen kulunut aikaa. Mulla oli sitä hommaa varten -97 Nissan Almera. (Viime syksynä se seisoi virta päällä pari vuorokautta eikä suostunut enää käynnistymään) Kun olen käyttänyt Leca soraa liukkauden estoon niin sohjoutumisesta ei ole ollut ongelmaa. Kun pellolla oleville paneeleillekin pitäisi polku saada lumilinko olisi siihen käypä peli. Tutkailin vaihtoehtoja ja päädyin K-Rautaan. Mukaan tarttui FXA, vajaan 800 euron laite. Myyjän mukaan K-ryhmän suunnitteluttama. Kutakuinkin samanlaiselta se näytti kuin muutkin samanhintaiset. Koottavaa oli jonkin verran ja öljyt lisättävä koneeseen. Öljyt oli ostettava erikseen. 230 voltin startti eli jatkojohto kiinni ja napista startataan. Narustartti oli myös ja käynnistyi ensi vetämällä. No siihen mennessä kaikki hyvin mutta negatiivinen yllätys oli että ääni oli aivan hirvittävä. Keltaisen varoituslapun mukaan 103 desibeliä. Ääni on aivan hirvittävä. Miten sellaista saa myydä, kysyn vaan. Outoa oli huomata että muista samankaltaisista poiketen siinä ei ollut vaihdelaatikon öljyä. Ei täyttöreikää eikä tarkistustikkua. </p><p>Sitä että toimiiko se muuten odotetusti en ole vielä päässyt kokeilemaan kun lunta ei ole vieläkään viittä senttiä. Sen vähän mitä on tullut olen ajellut autolla piukkaan ja miettinyt että olin varmaan mielenhäiriössä kun lumilingon ostoon päädyin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Savonius, post: 42515, member: 4745"] Kolmisen viikkoa sitten päätin hankkia lumilingon. Toistakymmentä vuotta en varsinaisesti ole aurannut lumia vaan sullonut ne autolla piukkaan. Alaa tässä on pihaa noin 400 neliötä ja lisäksi omaa tietä, 3,5m x 150m. 20-30 minuuttia on tuon ajamiseen kulunut aikaa. Mulla oli sitä hommaa varten -97 Nissan Almera. (Viime syksynä se seisoi virta päällä pari vuorokautta eikä suostunut enää käynnistymään) Kun olen käyttänyt Leca soraa liukkauden estoon niin sohjoutumisesta ei ole ollut ongelmaa. Kun pellolla oleville paneeleillekin pitäisi polku saada lumilinko olisi siihen käypä peli. Tutkailin vaihtoehtoja ja päädyin K-Rautaan. Mukaan tarttui FXA, vajaan 800 euron laite. Myyjän mukaan K-ryhmän suunnitteluttama. Kutakuinkin samanlaiselta se näytti kuin muutkin samanhintaiset. Koottavaa oli jonkin verran ja öljyt lisättävä koneeseen. Öljyt oli ostettava erikseen. 230 voltin startti eli jatkojohto kiinni ja napista startataan. Narustartti oli myös ja käynnistyi ensi vetämällä. No siihen mennessä kaikki hyvin mutta negatiivinen yllätys oli että ääni oli aivan hirvittävä. Keltaisen varoituslapun mukaan 103 desibeliä. Ääni on aivan hirvittävä. Miten sellaista saa myydä, kysyn vaan. Outoa oli huomata että muista samankaltaisista poiketen siinä ei ollut vaihdelaatikon öljyä. Ei täyttöreikää eikä tarkistustikkua. Sitä että toimiiko se muuten odotetusti en ole vielä päässyt kokeilemaan kun lunta ei ole vieläkään viittä senttiä. Sen vähän mitä on tullut olen ajellut autolla piukkaan ja miettinyt että olin varmaan mielenhäiriössä kun lumilingon ostoon päädyin. [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Aurinkosähkö
Paistaa se aurinko risukasaanki
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...