Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
Onnistuuko rahansäästö Victron Multiplussalla?
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="Mekaniker" data-source="post: 49227" data-attributes="member: 104"><p>Totesin että ESS ajurien asennuksessa ei oteta lainkaan huomioon jo olemassa olevat Inverter-asetukset vaan ne tulee ajurin mukana ja käyttää omat ei jälkikäteen muokattavat asetukset.</p><p>Aikamoinen ajatusmaailma ajurin kehittäjältä, teet virheen kyselykaavakkeessa ja joudut "format drive" tilaan kun huomaat virheen jälkikäteen sekä uudelleen asennuksia</p><p>En hyväksy tilannetta joten ESS on hylky.</p><p></p><p>DESS ajatusmaailma että luovuttaisit laitteesi täydellinen hallinnan kun "joku" (nähtävästi AI?) etänä hoitaa sähkön osto ja käyttö kysymättä edes miten paljon olet halukas maksamaan sähköstä? Kaipa se on uuden maailmankatsomuksen tuote? Joku muu hoitaa asiat sinun puolesta ja sinä maksat laskut...</p><p>Olen viettänyt jonkin aikaa lukemassa viestejä ja toteamuksia aiheesta joten luottamus on alhainen, jo katkottu valokuitu saattaa johtaa henkilökohtaiseen katastrofiin ellet istu töllissä valvomassa tapahtumia</p><p>Tietokone on huono isäntä, pysyköön renkinä omalla pihalla tiukan valvonnan alla</p><p></p><p>Puhdistin Multiplus perustasoon eilen ja testasin sen jälkeen miten käyttäytyy, varsinkin akkujen lataustaso-vikailmoon. Poissa kuten arvasin.</p><p>Samalla lisäsin siihen 300A SmartShunt kaveriksi todentamaan tapahtumia, pieni huomio tässä: Vaikuttaa olevan laite-riippumaton joten tulen käyttämään se Easunin kanssa kotona katsomaan miten paljon Ah liikkuu sisään/ulos akuissa</p><p></p><p>Sain uudestaan vikailmoja aikaiseksi kun kytkin 2kW lämpöpuhallin päälle mutta samalla totesin ettei 2kW invertteriteho ole muuta kun mainostamista, muuntaja lämpeni sen verran etten enää jatkanut testiä: Eli invertteri kW-50% on paras kuormataso 24/7 käynnissä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mekaniker, post: 49227, member: 104"] Totesin että ESS ajurien asennuksessa ei oteta lainkaan huomioon jo olemassa olevat Inverter-asetukset vaan ne tulee ajurin mukana ja käyttää omat ei jälkikäteen muokattavat asetukset. Aikamoinen ajatusmaailma ajurin kehittäjältä, teet virheen kyselykaavakkeessa ja joudut "format drive" tilaan kun huomaat virheen jälkikäteen sekä uudelleen asennuksia En hyväksy tilannetta joten ESS on hylky. DESS ajatusmaailma että luovuttaisit laitteesi täydellinen hallinnan kun "joku" (nähtävästi AI?) etänä hoitaa sähkön osto ja käyttö kysymättä edes miten paljon olet halukas maksamaan sähköstä? Kaipa se on uuden maailmankatsomuksen tuote? Joku muu hoitaa asiat sinun puolesta ja sinä maksat laskut... Olen viettänyt jonkin aikaa lukemassa viestejä ja toteamuksia aiheesta joten luottamus on alhainen, jo katkottu valokuitu saattaa johtaa henkilökohtaiseen katastrofiin ellet istu töllissä valvomassa tapahtumia Tietokone on huono isäntä, pysyköön renkinä omalla pihalla tiukan valvonnan alla Puhdistin Multiplus perustasoon eilen ja testasin sen jälkeen miten käyttäytyy, varsinkin akkujen lataustaso-vikailmoon. Poissa kuten arvasin. Samalla lisäsin siihen 300A SmartShunt kaveriksi todentamaan tapahtumia, pieni huomio tässä: Vaikuttaa olevan laite-riippumaton joten tulen käyttämään se Easunin kanssa kotona katsomaan miten paljon Ah liikkuu sisään/ulos akuissa Sain uudestaan vikailmoja aikaiseksi kun kytkin 2kW lämpöpuhallin päälle mutta samalla totesin ettei 2kW invertteriteho ole muuta kun mainostamista, muuntaja lämpeni sen verran etten enää jatkanut testiä: Eli invertteri kW-50% on paras kuormataso 24/7 käynnissä [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
Onnistuuko rahansäästö Victron Multiplussalla?
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös