Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
Onnistuuko rahansäästö Victron Multiplussalla?
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="Mekaniker" data-source="post: 49166" data-attributes="member: 104"><p>Kun olin puhdistanut MultiPlus taas kerran ajoin sisään ESS uudestaan ja sain toiminaan DESS versiona. Tämän hetken pörssisähköhinnoilla on turhaa odottaa sen suurempaa joten jäi seuraavaan päivään nähdäkseni reaktioita. Lataa ja käyttäytyi OK ja ilmestyi VRM-pilveen, nekin tiedot OK</p><p></p><p>Mutta kuten ohjeissa lukee: DESS ei voi suorittaa IgnoreGrid eikä Scheduled Charging vaan se tapahtuu ESS assistantilla (sekavaa!) Siirsin CCGX:n asetus sopivaksi siihen</p><p>Laitoin 50W LED kuormaksi, noin 5.5A ja menin sisään odottamaan huomisen tiedot VRM-pilvestä</p><p>Tunti myöhemmin kilahti MultiPlus virheeseen ettei akkujännite ole riittävän korkea, 200Ah 13.3V akussa...Alin jänniteraja olin asettanut 10.5V</p><p>Vaihdoin akkua toiseen just täyteenladattuun ja sama virhe: MultiPlus sammuu kun akussa ei ole jännitettä</p><p>Victron Community:ssä hakemalla saa vastaavia kysymyksiä, en ole yksin sen kanssa</p><p></p><p>Pari tuntia aiemmin olin ottanut 1kW.n kuormaa akuista samoilla asetuksilla</p><p>Ja taas tyhjennetään ja päivitetään</p><p>Alkaa jo <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite4" alt=":mad:" title="Mad :mad:" loading="lazy" data-shortname=":mad:" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mekaniker, post: 49166, member: 104"] Kun olin puhdistanut MultiPlus taas kerran ajoin sisään ESS uudestaan ja sain toiminaan DESS versiona. Tämän hetken pörssisähköhinnoilla on turhaa odottaa sen suurempaa joten jäi seuraavaan päivään nähdäkseni reaktioita. Lataa ja käyttäytyi OK ja ilmestyi VRM-pilveen, nekin tiedot OK Mutta kuten ohjeissa lukee: DESS ei voi suorittaa IgnoreGrid eikä Scheduled Charging vaan se tapahtuu ESS assistantilla (sekavaa!) Siirsin CCGX:n asetus sopivaksi siihen Laitoin 50W LED kuormaksi, noin 5.5A ja menin sisään odottamaan huomisen tiedot VRM-pilvestä Tunti myöhemmin kilahti MultiPlus virheeseen ettei akkujännite ole riittävän korkea, 200Ah 13.3V akussa...Alin jänniteraja olin asettanut 10.5V Vaihdoin akkua toiseen just täyteenladattuun ja sama virhe: MultiPlus sammuu kun akussa ei ole jännitettä Victron Community:ssä hakemalla saa vastaavia kysymyksiä, en ole yksin sen kanssa Pari tuntia aiemmin olin ottanut 1kW.n kuormaa akuista samoilla asetuksilla Ja taas tyhjennetään ja päivitetään Alkaa jo :mad: [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
Onnistuuko rahansäästö Victron Multiplussalla?
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös