Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
Onnistuuko rahansäästö Victron Multiplussalla?
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="Alppa" data-source="post: 49157" data-attributes="member: 4862"><p>Victronin mittari on pakollinen syötössä että tietää mihin suuntaan sähköä liikkuu. Vrm:n asetuksiin määrittelet sijainnin niin ottaa huomioon tän alueen pörssisähkön hinnan. Itse pitää hinnan kaavaan syöttää alv ja sähköyhtiön marginaali että laskee oikein. Ei siis pidä valita mitään energian tarjoajaa victronin listasta.</p><p></p><p>Victronilta löytyy melko kattava selostus dess toiminnasta mutta vain englanniksi. Ja victron community on myös hyvä paikka tutkailla inffoa. Ja muistaakseni dess ”oppimisaika” taisi olla 28 päivää jopa että alkaa toimia järkevästi.</p><p>[ATTACH=full]9774[/ATTACH]</p><p>Laitan oman kaavan liitteeksi mikä on vrm laitettu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alppa, post: 49157, member: 4862"] Victronin mittari on pakollinen syötössä että tietää mihin suuntaan sähköä liikkuu. Vrm:n asetuksiin määrittelet sijainnin niin ottaa huomioon tän alueen pörssisähkön hinnan. Itse pitää hinnan kaavaan syöttää alv ja sähköyhtiön marginaali että laskee oikein. Ei siis pidä valita mitään energian tarjoajaa victronin listasta. Victronilta löytyy melko kattava selostus dess toiminnasta mutta vain englanniksi. Ja victron community on myös hyvä paikka tutkailla inffoa. Ja muistaakseni dess ”oppimisaika” taisi olla 28 päivää jopa että alkaa toimia järkevästi. [ATTACH type="full"]9774[/ATTACH] Laitan oman kaavan liitteeksi mikä on vrm laitettu. [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
Onnistuuko rahansäästö Victron Multiplussalla?
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös