Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
Onnistuuko rahansäästö Victron Multiplussalla?
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="Mekaniker" data-source="post: 49143" data-attributes="member: 104"><p>Totesin että DESS on vanhassa Multissa todella negatiivinen kokemus. Varoituksen sana on minulta selkeä: Älkää tehkö ESS:n asennustoimenpiteet ennen syvällistä tutkimista mitä tapahtuu, se muuttaa laitteen ihan toiseksi! Mukaan tulee sähkön osto ja myynti asetukset millä ei tee yhtään mitään ellei ole omatuotanto sopimusta eli akkuvarastosta myynti-sopimus-> Sähköyhtiötasolla tehtävä sopimus...</p><p>Jos estät niin suuri osa toimivuudesta taas estyy</p><p>(Victron ohjeissa muualla kirjoittavat ettei ESS saa aktivoida OffGrid-käytössä kun eivät pysty takaamaan takaisinsyötön estoa sähkökatkon tapahtuessa)</p><p></p><p>Meni kaksi päivää että sain asetukset palautettua takaisin OffGrid-tasolle. Miksi? Kun asentaa ESS:n niin asennusohjelma laittaa salasanan Grid asetuksiin ja lukitsee sen jälkeen laitteen OnGrid-versioksi... Sen jälkeen ei ole enää paluuta alkuperäiseen ilman salasanaa (minkä löysin vahingossa)</p><p><img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite4" alt=":mad:" title="Mad :mad:" loading="lazy" data-shortname=":mad:" /></p><p></p><p>Nojaa, testi jatkukoon toisella tavalla. Toimivat jekut löytyy kunhan kokeilee;-)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mekaniker, post: 49143, member: 104"] Totesin että DESS on vanhassa Multissa todella negatiivinen kokemus. Varoituksen sana on minulta selkeä: Älkää tehkö ESS:n asennustoimenpiteet ennen syvällistä tutkimista mitä tapahtuu, se muuttaa laitteen ihan toiseksi! Mukaan tulee sähkön osto ja myynti asetukset millä ei tee yhtään mitään ellei ole omatuotanto sopimusta eli akkuvarastosta myynti-sopimus-> Sähköyhtiötasolla tehtävä sopimus... Jos estät niin suuri osa toimivuudesta taas estyy (Victron ohjeissa muualla kirjoittavat ettei ESS saa aktivoida OffGrid-käytössä kun eivät pysty takaamaan takaisinsyötön estoa sähkökatkon tapahtuessa) Meni kaksi päivää että sain asetukset palautettua takaisin OffGrid-tasolle. Miksi? Kun asentaa ESS:n niin asennusohjelma laittaa salasanan Grid asetuksiin ja lukitsee sen jälkeen laitteen OnGrid-versioksi... Sen jälkeen ei ole enää paluuta alkuperäiseen ilman salasanaa (minkä löysin vahingossa) :mad: Nojaa, testi jatkukoon toisella tavalla. Toimivat jekut löytyy kunhan kokeilee;-) [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
Onnistuuko rahansäästö Victron Multiplussalla?
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös