• Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana. LUE TÄMÄ pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!

MYYDÄÄN TUULIVOIMALA 3KW VERKKOINVERTTERILLÄ

Talkman

New member
Pakettiin kuuluu voimala: EXMORK ZH3KW 350VDC, GRID-TIE CONTROLLER 3000W, INVERTTERI SMA WINDY BOY 3600TL, Yhteishintaan 3300e puh 050 3080751 Ari
 

Talkman

New member
Tässä pari kuvaa

Verkkoinvertteri 009a.jpg


Tuulivoimala.jpg
 

Merimaja

New member
Hei,

Oliko voimala nyt käytössä ja milloin perustettu ?

Miten masto onko myynnissä ? Onnistuuko teräspukella haruksien määrä pit n 18-20m

Mistä tarkemmat speksit, mittapiirros siipien mitat paino jne.

 

Talkman

New member
Voimala otettu käyttöön loakuu 2011 ja on edelleen käytössä
Valitettavasti masto ei ole myynnissä
Tässä linkkejä spekseihin
www.sma.de/en/products/wind-energy-inverters/windy-boy-3600tl-5000tl.html
www.windgenerator.cn/encpmore.asp?id=537
 

Talkman

New member
Myyn tuulivoimalan koko pakettina. Verkkoliitäntälaite johtavalta saksalaiselta valmistajalta SMA:ita. Täydellinen paketti sähköverkkoon kytkentään.
 
Ylös