Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Voimala otettu käyttöön loakuu 2011 ja on edelleen käytössä
Valitettavasti masto ei ole myynnissä
Tässä linkkejä spekseihin
www.sma.de/en/products/wind-energy-inverters/windy-boy-3600tl-5000tl.html
www.windgenerator.cn/encpmore.asp?id=537