Invertek dai-3000 3kw jatkuva siniaalto invertteri. Tarviis siirtyä 24v järjestelmään kun ei muuten aurinkosäätimissä riitä potku vaikka onkin jo 140A
Tuossa vastaava mutta 24v http://generador-electrico.com/tienda/product_info.php?manufacturers_id=91&products_id=990
Eli vaihdossa kelpaa myös laadukas 24v SINI invertteri esim 2kw ja 1kw tai sitten 3kw Mahdollisesti voi miettiä 48v invertteriä myös vaihdossa.
Tällä invertterillä jauhettu sähköä nyt n.300kw ja hintaa vois olla n.700 tai sitten pitää hommata kolmas säädin
Sijainti LOPPI
Tuossa vastaava mutta 24v http://generador-electrico.com/tienda/product_info.php?manufacturers_id=91&products_id=990
Eli vaihdossa kelpaa myös laadukas 24v SINI invertteri esim 2kw ja 1kw tai sitten 3kw Mahdollisesti voi miettiä 48v invertteriä myös vaihdossa.
Tällä invertterillä jauhettu sähköä nyt n.300kw ja hintaa vois olla n.700 tai sitten pitää hommata kolmas säädin
Sijainti LOPPI
