• Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana. LUE TÄMÄ pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!

M: SINIAALTO INVERTTERI 3KW 12V

mke

Member
Invertek dai-3000 3kw jatkuva siniaalto invertteri. Tarviis siirtyä 24v järjestelmään kun ei muuten aurinkosäätimissä riitä potku vaikka onkin jo 140A

Tuossa vastaava mutta 24v http://generador-electrico.com/tienda/product_info.php?manufacturers_id=91&products_id=990

Eli vaihdossa kelpaa myös laadukas 24v SINI invertteri esim 2kw ja 1kw tai sitten 3kw Mahdollisesti voi miettiä 48v invertteriä myös vaihdossa.
Tällä invertterillä jauhettu sähköä nyt n.300kw ja hintaa vois olla n.700€ tai sitten pitää hommata kolmas säädin ;)
Sijainti LOPPI
 
Ylös