• Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana. LUE TÄMÄ pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!

M: Lumituulen osakkeita

Frooga

New member
Toivottavasti tämä tiedotus sopii tänne:

Lumituuli järjestää 1.11.-24.12.2012 osakeannin, jossa tarjolla on enintään
1000 B-osaketta 260 euron hintaan kappaleelta. Osakkeilla saa ostaa edullista
osakassähköä heti osakeannin päätyttyä. Osakeannissa kerätyt varat samoin
kuin yhtiön tuotot käytetään tuulivoimainvestointeihin.

Jokaisella osakkeella saa ostaa 500 kilowattituntia tuulisähköä vuodessa
tällä hetkellä hintaan 5,95 snt/kWh.

https://www.lumituuli.fi/osakeanti
 
Ylös