Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Omat aurinkoenergiaprojektit
Lämmönkeruuputkisto Vuolukivileivinuuniin
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="savonhumu" data-source="post: 6045" data-attributes="member: 1186"><p>24.00 142*C</p><p>01.00 140</p><p>09.00 115</p><p></p><p>Näyttäs sille että maksimilämmöt pysyy semmosen 6h ylhäällä ja sitten pikkuhiljaa vajoaa alaspäin. Tokihan tilanne muuttuu radikaalisti kun uunia jäähdytetään nestekierrolla! Veikkaan että lämmityksen alkuvaiheessa pummpu pyörii aina tovin ja taukoaa. sitten huippulämpöjen aikaan voipi olla pitempi jakso että pyörii lähes kokoajan ja sitten taas alkaa tauottelemaan kunnes uuni on jäähtyny tarpeeks millon seisahtuu kokonaan. sitä en edes ossaa arvata kuinka pitkä tämä jakso on alusta loppuun. Toivottavasti mahollisimman pitkä!! :<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> Ohjaimessa on tosiaan tuolle lataustoiminnolle aika monipuoliset hienosäädöt joilla tuon saa luultavasti toimimaan suhteellisen varmasti. Kiehumisen kanssa ei näillänäkymin pitäs tulla onkelmaa vaikka sähkötkin putoais alas. uunissa oleva putkisto vain höyrystyy ja kalvopaisunta ottaa laajeneman vastaan. mahdollinen vähäinen ilmamäärä kertyy varaajan katolle, jossa jo nyt on varo ja sulku varon jatkeena. tuohon sulun päähän ilmauskello niin homma selvä! 1000l pytty, 120 litran paisunta ja vesikierto lattiassa niin tilavuutta on aika reippaasti suhteessa leivinuunikiertoon niin vaikka koko uuniputkisto ois höyrynä niin tuskin 3bar varot vielä edes aukee!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="savonhumu, post: 6045, member: 1186"] 24.00 142*C 01.00 140 09.00 115 Näyttäs sille että maksimilämmöt pysyy semmosen 6h ylhäällä ja sitten pikkuhiljaa vajoaa alaspäin. Tokihan tilanne muuttuu radikaalisti kun uunia jäähdytetään nestekierrolla! Veikkaan että lämmityksen alkuvaiheessa pummpu pyörii aina tovin ja taukoaa. sitten huippulämpöjen aikaan voipi olla pitempi jakso että pyörii lähes kokoajan ja sitten taas alkaa tauottelemaan kunnes uuni on jäähtyny tarpeeks millon seisahtuu kokonaan. sitä en edes ossaa arvata kuinka pitkä tämä jakso on alusta loppuun. Toivottavasti mahollisimman pitkä!! ::) Ohjaimessa on tosiaan tuolle lataustoiminnolle aika monipuoliset hienosäädöt joilla tuon saa luultavasti toimimaan suhteellisen varmasti. Kiehumisen kanssa ei näillänäkymin pitäs tulla onkelmaa vaikka sähkötkin putoais alas. uunissa oleva putkisto vain höyrystyy ja kalvopaisunta ottaa laajeneman vastaan. mahdollinen vähäinen ilmamäärä kertyy varaajan katolle, jossa jo nyt on varo ja sulku varon jatkeena. tuohon sulun päähän ilmauskello niin homma selvä! 1000l pytty, 120 litran paisunta ja vesikierto lattiassa niin tilavuutta on aika reippaasti suhteessa leivinuunikiertoon niin vaikka koko uuniputkisto ois höyrynä niin tuskin 3bar varot vielä edes aukee! [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Omat aurinkoenergiaprojektit
Lämmönkeruuputkisto Vuolukivileivinuuniin
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös