Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Omat aurinkoenergiaprojektit
Lämmönkeruuputkisto Vuolukivileivinuuniin
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="savonhumu" data-source="post: 6036" data-attributes="member: 1186"><p>En oo näistä elektroniikan ihmeisä niin perillä mutta alkuperäinen pumppuryhmän kytkentä menee niin että tuolla pwm1 signaalilla ohjataan pumpun pyörintänopeutta, sitä en tiijä kulkeeko tieto tuolla pumpulta ohjaimelle vai päinvastoin.. jokatapauksessa pumpussa on tuon päävirtajohon lisäks pwm input jota pitkin jotakin kuleksii ja on tarpeen tuohon säätyvään pyörimiseen.. toiselle pumpulle tulee sama sydemi jos ei oo liika kallis irtaallaan ostaa tuommosta pwm inputilla varusteltua pumppua. toinen vaihtoehto on esim grundfoss ups 25-40 ja pulssiohjaus syöttövirralle mutta kuulemma aiheuttaa rumistelevaa käyntiääntä pumpulle, joka ei tkntilan sijainnista johtuen ole suotavaa vaan mieluumin laittas hiljasemman version.. Nuo pwm pumput ei oo oikeen hyllytavaraa suomessa ja ei saa edes tukkurilta kun ei oo tuon tyylin pumpun suomeen maahantuontia wilolla eikä grundfossilla. varaosana pumppuryhmän toimittajalta eli sundialilta näillänäkymin saapi mutta hinta ja toimitusaikataulu ei vielä tänään selvinny!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="savonhumu, post: 6036, member: 1186"] En oo näistä elektroniikan ihmeisä niin perillä mutta alkuperäinen pumppuryhmän kytkentä menee niin että tuolla pwm1 signaalilla ohjataan pumpun pyörintänopeutta, sitä en tiijä kulkeeko tieto tuolla pumpulta ohjaimelle vai päinvastoin.. jokatapauksessa pumpussa on tuon päävirtajohon lisäks pwm input jota pitkin jotakin kuleksii ja on tarpeen tuohon säätyvään pyörimiseen.. toiselle pumpulle tulee sama sydemi jos ei oo liika kallis irtaallaan ostaa tuommosta pwm inputilla varusteltua pumppua. toinen vaihtoehto on esim grundfoss ups 25-40 ja pulssiohjaus syöttövirralle mutta kuulemma aiheuttaa rumistelevaa käyntiääntä pumpulle, joka ei tkntilan sijainnista johtuen ole suotavaa vaan mieluumin laittas hiljasemman version.. Nuo pwm pumput ei oo oikeen hyllytavaraa suomessa ja ei saa edes tukkurilta kun ei oo tuon tyylin pumpun suomeen maahantuontia wilolla eikä grundfossilla. varaosana pumppuryhmän toimittajalta eli sundialilta näillänäkymin saapi mutta hinta ja toimitusaikataulu ei vielä tänään selvinny! [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Omat aurinkoenergiaprojektit
Lämmönkeruuputkisto Vuolukivileivinuuniin
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös