Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Omat aurinkoenergiaprojektit
Lämmönkeruuputkisto Vuolukivileivinuuniin
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="savonhumu" data-source="post: 6024" data-attributes="member: 1186"><p>Vois vaikka toimiakki nuin. pittää jutustella putkarin kera tuosta hiukka.. Tuohin jääpi tosin vielä unohus riski ja jos en oo ite kotosalla niin on rouvalle aika monta sulkua jo nytte mistä valita :<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> Mieluumin tekis semmosen pomminvarman värkin jota ei tarttis olla säätämässä juuri koskaan!!</p><p>tuo aurinkokierukka homma toimis ainaki varmemmin, tosin voipi senki kalvopaisunnan vastaanottoraja tulla vastaan jos kunnolla keitellään.. Mut kattellaan nyt eka minkälaista kuumaa sieltä saapi jottei turhaa päätäsä vaivaa ku voihan sieltä tulla niin matalaa lämpöö ettei edes keitä vaikka pysähtyski.. Tämä ei tietenkään oo toiveissa vaan semmosta 200-250 astetta kuivillaan olis hakusellaan. matalampiki toki kelpaa jos tuolla asennuksella semmosta saapi. Ne villanpalat nuiden levyjen ja kivien välistä otan pois vasta jos ei oikeesti meinaa lämmetä, muuten olis tarkotus tuolla moodilla eka talvi koitella.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="savonhumu, post: 6024, member: 1186"] Vois vaikka toimiakki nuin. pittää jutustella putkarin kera tuosta hiukka.. Tuohin jääpi tosin vielä unohus riski ja jos en oo ite kotosalla niin on rouvalle aika monta sulkua jo nytte mistä valita ::) Mieluumin tekis semmosen pomminvarman värkin jota ei tarttis olla säätämässä juuri koskaan!! tuo aurinkokierukka homma toimis ainaki varmemmin, tosin voipi senki kalvopaisunnan vastaanottoraja tulla vastaan jos kunnolla keitellään.. Mut kattellaan nyt eka minkälaista kuumaa sieltä saapi jottei turhaa päätäsä vaivaa ku voihan sieltä tulla niin matalaa lämpöö ettei edes keitä vaikka pysähtyski.. Tämä ei tietenkään oo toiveissa vaan semmosta 200-250 astetta kuivillaan olis hakusellaan. matalampiki toki kelpaa jos tuolla asennuksella semmosta saapi. Ne villanpalat nuiden levyjen ja kivien välistä otan pois vasta jos ei oikeesti meinaa lämmetä, muuten olis tarkotus tuolla moodilla eka talvi koitella. [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Omat aurinkoenergiaprojektit
Lämmönkeruuputkisto Vuolukivileivinuuniin
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös