Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Omat aurinkoenergiaprojektit
Lämmönkeruuputkisto Vuolukivileivinuuniin
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="savonhumu" data-source="post: 5932" data-attributes="member: 1186"><p>kuvia nakkelen ehket vasta kuhan on jottain muutaki ku pelkät tellingit näyttää <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite2" alt=";)" title="Wink ;)" loading="lazy" data-shortname=";)" /></p><p>sitä meinasin ku se vilpen solarläpivienti olis hyvä laittaa alaviistoonpäin ettei hörpi vettä ja lunta isommalla sateella niin helpoin olis laittaa se ylimmä ja siittä alaviistoon sivulle vettää ne rst-letkut, mutta sitten onki koko piirin korkein paikka siinä läpiviennin kohilla.. Arvelin vaan, jos laittas sen läpiviennin reunimmaisen keräimen yläreunan kohille noin ja kääntäs sen katon suuntasen läpivientitorven keräintä kohden lähes kohtisuoraan ja siitä kaarevasti yläviistoon vetäs ne letkut ilmauskellon luo, josta lähtis loppu veto aikalailla vaaterisuunnassa niin jäis koko rst-letku ja läpivientihärdelli kellon alapuolelle kattolappeella ja pystysuunnassaki!</p><p></p><p>köykämiini tuli asennus-sarjan mukana ja muut kilikkeet on nähäkseni rosteria, aina pultteja ja muttereita myöten!</p><p>se on melko näppärä kisko kun siinä on t-urat neljällä syrjällä joihin nuo pulttien kannat käypi suoraan ja voipi siis liuttaa pultit urassa oikeille kohin ja napata kattokannakkeeseen kiinni mutterilla.. noihin samaisiin uriin tullee myöskin keräimet kiinni semmosilla kynsillä puristamalla.</p><p></p><p>vain pari tuntia meni ku väsättiin nuo kiinni katolle!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="savonhumu, post: 5932, member: 1186"] kuvia nakkelen ehket vasta kuhan on jottain muutaki ku pelkät tellingit näyttää ;) sitä meinasin ku se vilpen solarläpivienti olis hyvä laittaa alaviistoonpäin ettei hörpi vettä ja lunta isommalla sateella niin helpoin olis laittaa se ylimmä ja siittä alaviistoon sivulle vettää ne rst-letkut, mutta sitten onki koko piirin korkein paikka siinä läpiviennin kohilla.. Arvelin vaan, jos laittas sen läpiviennin reunimmaisen keräimen yläreunan kohille noin ja kääntäs sen katon suuntasen läpivientitorven keräintä kohden lähes kohtisuoraan ja siitä kaarevasti yläviistoon vetäs ne letkut ilmauskellon luo, josta lähtis loppu veto aikalailla vaaterisuunnassa niin jäis koko rst-letku ja läpivientihärdelli kellon alapuolelle kattolappeella ja pystysuunnassaki! köykämiini tuli asennus-sarjan mukana ja muut kilikkeet on nähäkseni rosteria, aina pultteja ja muttereita myöten! se on melko näppärä kisko kun siinä on t-urat neljällä syrjällä joihin nuo pulttien kannat käypi suoraan ja voipi siis liuttaa pultit urassa oikeille kohin ja napata kattokannakkeeseen kiinni mutterilla.. noihin samaisiin uriin tullee myöskin keräimet kiinni semmosilla kynsillä puristamalla. vain pari tuntia meni ku väsättiin nuo kiinni katolle! [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Omat aurinkoenergiaprojektit
Lämmönkeruuputkisto Vuolukivileivinuuniin
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös