Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Omat aurinkoenergiaprojektit
Lämmönkeruuputkisto Vuolukivileivinuuniin
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="savonhumu" data-source="post: 5617" data-attributes="member: 1186"><p>Joo sitä kelloo tuskin on alumeetista. alu t-haarat sun muut liittimetki voipi olla hakusessaan kun ei ainakaan kuopion Ahlsellilta oo sattunu silmään. Messinkiä ja rautaa on kyllä hyllyssä, mutta alumiini ja rosteri luultavasti on tilaustavaraa, jota saapi tietenki yli-isoissa pakkauksissa :<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /></p><p>Lisäks nuo nanosun liittimet on kyllä messinkiä.. Voipa olla että menneeki niin että keräinparit sarjaan alumiinilla ja sitte laittaa jälkimmäisen keräimen viimeseen lähtöön sen alukulman ja pätkän aluputkee. Sitte tekkee ohjeen mukasen korroosiosuojatun liitoksen siihen aluputken päähän ja jatkaa vaikka kuparilla siittä niin saapi sen ilmauskellon, t-haarat ja parien rinnankytkennän ns. hyllytavaralla tehtyä! tieten koitan kysellä eka tavaran toimittajalta, että lähettää suoraa käyvyt kamat!</p><p></p><p>Jonkin sortin kannakointi nuille putkivejoille täytyy väsätä kans ja luultavasti onnistuu kattoasennustelineen välityksellä jotenki ja lopuks se pokattu suojapelti koko yläosan päälle niin kyllä toimii! Ht-Armaflexilla jos vaan saan sopivan määrän jostain eristän nuo putkivejot!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="savonhumu, post: 5617, member: 1186"] Joo sitä kelloo tuskin on alumeetista. alu t-haarat sun muut liittimetki voipi olla hakusessaan kun ei ainakaan kuopion Ahlsellilta oo sattunu silmään. Messinkiä ja rautaa on kyllä hyllyssä, mutta alumiini ja rosteri luultavasti on tilaustavaraa, jota saapi tietenki yli-isoissa pakkauksissa ::) Lisäks nuo nanosun liittimet on kyllä messinkiä.. Voipa olla että menneeki niin että keräinparit sarjaan alumiinilla ja sitte laittaa jälkimmäisen keräimen viimeseen lähtöön sen alukulman ja pätkän aluputkee. Sitte tekkee ohjeen mukasen korroosiosuojatun liitoksen siihen aluputken päähän ja jatkaa vaikka kuparilla siittä niin saapi sen ilmauskellon, t-haarat ja parien rinnankytkennän ns. hyllytavaralla tehtyä! tieten koitan kysellä eka tavaran toimittajalta, että lähettää suoraa käyvyt kamat! Jonkin sortin kannakointi nuille putkivejoille täytyy väsätä kans ja luultavasti onnistuu kattoasennustelineen välityksellä jotenki ja lopuks se pokattu suojapelti koko yläosan päälle niin kyllä toimii! Ht-Armaflexilla jos vaan saan sopivan määrän jostain eristän nuo putkivejot! [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Omat aurinkoenergiaprojektit
Lämmönkeruuputkisto Vuolukivileivinuuniin
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös