Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Omat aurinkoenergiaprojektit
Lämmönkeruuputkisto Vuolukivileivinuuniin
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="savonhumu" data-source="post: 5610" data-attributes="member: 1186"><p>Määrästä en tiijä riittääkö kun nyt on noin kuukauden verran ollu kolmivaihe kwh mittaus tkntilaan ja menekkiä on ollu vajjaa 1000kw/h lattiohin, käyttöveteen ja käyttölaitteisiin pelkällä sähköllä.</p><p></p><p>Joo sen nanosun rosteriletkun mukana on liitinsarjat molempiin päihin, jotta saapi kuparille tms laiteltua. ois tietysti voinu kuvata nekin :<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> kyllä tuo alumeettiputki riittää aina kahen keräimen väliseen vettoon mutta parien rinnan laittoo varten tarvii hommata t-haaroja ja lissää tuota putkee. Kaikki nuo kurvit on helmiversioita, mutta aluputken päästähän voipi jatkaa melkeen millä vaan kuhan on oikeeta matskua. kuparia eivät suoraan suosittele ilman suojauksia. jonkinlainen lämmönkestävä kutistesukka pitäs semmosen kupari tai messinki/alumiiniliitoksen päälle sulattaa niin estää korroosion. tkn tilassa rosteriletkun päästä voipi jatkaa millä tahansa. Semmosta vähä taikinoin ,että koittas tehhä katolla kaikki alumiinilla ja rosterilla niin ei tarvii tuota korroosiohommaa mietiskellä!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="savonhumu, post: 5610, member: 1186"] Määrästä en tiijä riittääkö kun nyt on noin kuukauden verran ollu kolmivaihe kwh mittaus tkntilaan ja menekkiä on ollu vajjaa 1000kw/h lattiohin, käyttöveteen ja käyttölaitteisiin pelkällä sähköllä. Joo sen nanosun rosteriletkun mukana on liitinsarjat molempiin päihin, jotta saapi kuparille tms laiteltua. ois tietysti voinu kuvata nekin ::) kyllä tuo alumeettiputki riittää aina kahen keräimen väliseen vettoon mutta parien rinnan laittoo varten tarvii hommata t-haaroja ja lissää tuota putkee. Kaikki nuo kurvit on helmiversioita, mutta aluputken päästähän voipi jatkaa melkeen millä vaan kuhan on oikeeta matskua. kuparia eivät suoraan suosittele ilman suojauksia. jonkinlainen lämmönkestävä kutistesukka pitäs semmosen kupari tai messinki/alumiiniliitoksen päälle sulattaa niin estää korroosion. tkn tilassa rosteriletkun päästä voipi jatkaa millä tahansa. Semmosta vähä taikinoin ,että koittas tehhä katolla kaikki alumiinilla ja rosterilla niin ei tarvii tuota korroosiohommaa mietiskellä! [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Omat aurinkoenergiaprojektit
Lämmönkeruuputkisto Vuolukivileivinuuniin
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös