Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Omat aurinkoenergiaprojektit
Lämmönkeruuputkisto Vuolukivileivinuuniin
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="savonhumu" data-source="post: 5605" data-attributes="member: 1186"><p>No nyt on kuveja ,jotka säilyy näkösällä niin kauan kun mielenkiintoo riittää kun tuo aijaa.com hukkaa ne kun mennee riittävän pitkä aika ilman klikkauksia... kuvapankkia en jaksa nyt väsätä</p><p></p><p><a href="http://aijaa.com/0002310327456"><img src="http://i7.aijaa.com/b/00023/10327456.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /></a></p><p><a href="http://aijaa.com/0034610327457"><img src="http://i8.aijaa.com/b/00346/10327457.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /></a></p><p></p><p>Ilmauskelloo ei oo ja tuo alumeettiputki lienee mukana vain mallina, että minkälaista pitäs olla. kulmahelmiliittimet myöskin köykämiiniä.. Pumppuryhmän mukana tuli kanssa jottain rompetta, saattaapi se ilmauski olla siinä. tiilikaton asennus-sarja läpivienteineen+kalvopaisunta kuulu kauppaan myöskin.</p><p></p><p><a href="http://aijaa.com/0082010327458"><img src="http://i9.aijaa.com/b/00820/10327458.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /></a></p><p>Anturitaskut tuossa putkiläpiviennin vieressä olevat pienemmät kumihatut. </p><p><a href="http://aijaa.com/0062910327459"><img src="http://i9.aijaa.com/b/00629/10327459.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /></a></p><p>Tarkkasilmäsemmät saattaa huomata että hirveesti ei varjoo oo keräimille luvassa kun kuvassa taustalla ilmansuunta, minne keräimet tullee osottaan <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite2" alt=";)" title="Wink ;)" loading="lazy" data-shortname=";)" /> eli lounasetelä haarukkaan.</p><p></p><p>Tässä vermeessä tuo etiketti lienee aikuisten oikeesti paikkasa pitävä ;D </p><p><a href="http://aijaa.com/0057510327460"><img src="http://i7.aijaa.com/b/00575/10327460.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /></a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="savonhumu, post: 5605, member: 1186"] No nyt on kuveja ,jotka säilyy näkösällä niin kauan kun mielenkiintoo riittää kun tuo aijaa.com hukkaa ne kun mennee riittävän pitkä aika ilman klikkauksia... kuvapankkia en jaksa nyt väsätä [URL=http://aijaa.com/0002310327456][IMG]http://i7.aijaa.com/b/00023/10327456.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://aijaa.com/0034610327457][IMG]http://i8.aijaa.com/b/00346/10327457.jpg[/IMG][/URL] Ilmauskelloo ei oo ja tuo alumeettiputki lienee mukana vain mallina, että minkälaista pitäs olla. kulmahelmiliittimet myöskin köykämiiniä.. Pumppuryhmän mukana tuli kanssa jottain rompetta, saattaapi se ilmauski olla siinä. tiilikaton asennus-sarja läpivienteineen+kalvopaisunta kuulu kauppaan myöskin. [URL=http://aijaa.com/0082010327458][IMG]http://i9.aijaa.com/b/00820/10327458.jpg[/IMG][/URL] Anturitaskut tuossa putkiläpiviennin vieressä olevat pienemmät kumihatut. [URL=http://aijaa.com/0062910327459][IMG]http://i9.aijaa.com/b/00629/10327459.jpg[/IMG][/URL] Tarkkasilmäsemmät saattaa huomata että hirveesti ei varjoo oo keräimille luvassa kun kuvassa taustalla ilmansuunta, minne keräimet tullee osottaan ;) eli lounasetelä haarukkaan. Tässä vermeessä tuo etiketti lienee aikuisten oikeesti paikkasa pitävä ;D [URL=http://aijaa.com/0057510327460][IMG]http://i7.aijaa.com/b/00575/10327460.jpg[/IMG][/URL] [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Omat aurinkoenergiaprojektit
Lämmönkeruuputkisto Vuolukivileivinuuniin
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös