Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Ilmaisenergia.info - Yleiset keskusteluaiheet
Energian varastointi
Elisa Kotiakku
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="HiTec" data-source="post: 50122" data-attributes="member: 12521"><p>Kyllähän tuo pösän kanssa tilanteen handlaa ihan niin kuin talvellakin, mutta nuo panelit tuntuvat olevan sille pikkasen hankalammat. Lähes päivittäin lurahtaa jonkin verran tuotantoa myyntiin ja yöllä sitten taas ostetaan verkosta lisää. No ei sillä, on tuo panelien omakäyttöaste sentään Ellun ansiosta nyt noussut 50% => 90%, joka on jo isoa plussaa toki tuokin, mutta kun itse viime syksynä tätä Ellua pohdiskellessani oletin jopa 100% pääseväni, niin... Ja tosiaan pösän keskihintojen alle sitä yhä sukellellaan niin että heilahtaa, mutta eipä tuota sähköä näin kesäisin kovin paljoa ostella muutoinkaan - ainakaan ei ennen kesän helteitä kun taas joutuu alkaa jäähdyttelemään mökkiä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HiTec, post: 50122, member: 12521"] Kyllähän tuo pösän kanssa tilanteen handlaa ihan niin kuin talvellakin, mutta nuo panelit tuntuvat olevan sille pikkasen hankalammat. Lähes päivittäin lurahtaa jonkin verran tuotantoa myyntiin ja yöllä sitten taas ostetaan verkosta lisää. No ei sillä, on tuo panelien omakäyttöaste sentään Ellun ansiosta nyt noussut 50% => 90%, joka on jo isoa plussaa toki tuokin, mutta kun itse viime syksynä tätä Ellua pohdiskellessani oletin jopa 100% pääseväni, niin... Ja tosiaan pösän keskihintojen alle sitä yhä sukellellaan niin että heilahtaa, mutta eipä tuota sähköä näin kesäisin kovin paljoa ostella muutoinkaan - ainakaan ei ennen kesän helteitä kun taas joutuu alkaa jäähdyttelemään mökkiä. [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Ilmaisenergia.info - Yleiset keskusteluaiheet
Energian varastointi
Elisa Kotiakku
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös