Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Aurinkosähkö
Aurinkosähkö kysymyksiä
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="don" data-source="post: 32274" data-attributes="member: 51"><p>Moro</p><p></p><p>Mulle on pari yritystä käynyt kauppaamassa virtuaaliakkua,se on ihan fiksu systeemi mutta sen pilaa se että ne yhtiöt toimivat harmaalla alueella jos ajatellaan ihmisten höynäyttämistä.Mulle sopisi neljä lisäkennoa ja ovat tehneet niiden hankkimiseksi ja asentamiseksi tarjoukset luokkaa 8000 €,muuten minulla on itse asentaen tarjous n. 700 €.Luulen että mikään noista virtuaaliakkua kauppaavista eivät tee sopparia ellet osta heidän järjestelmäänsä,niin bisnestähän tämä on heille mutta tähtitieteellisellä katteella.</p><p>Eikös telkkarissa juuri tämä väreilijä lupaa sen 0,14 € / kWh ostamastaan sähköstä mutta unohtavat kertoa koko totuutta.</p><p>Kerro jos saat tarjouksia,naureskellaan porukalla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="don, post: 32274, member: 51"] Moro Mulle on pari yritystä käynyt kauppaamassa virtuaaliakkua,se on ihan fiksu systeemi mutta sen pilaa se että ne yhtiöt toimivat harmaalla alueella jos ajatellaan ihmisten höynäyttämistä.Mulle sopisi neljä lisäkennoa ja ovat tehneet niiden hankkimiseksi ja asentamiseksi tarjoukset luokkaa 8000 €,muuten minulla on itse asentaen tarjous n. 700 €.Luulen että mikään noista virtuaaliakkua kauppaavista eivät tee sopparia ellet osta heidän järjestelmäänsä,niin bisnestähän tämä on heille mutta tähtitieteellisellä katteella. Eikös telkkarissa juuri tämä väreilijä lupaa sen 0,14 € / kWh ostamastaan sähköstä mutta unohtavat kertoa koko totuutta. Kerro jos saat tarjouksia,naureskellaan porukalla. [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Aurinkosähkö
Aurinkosähkö kysymyksiä
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...