Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Aurinkosähkö
aurinkopanelien tma
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="Puuha" data-source="post: 27006" data-attributes="member: 22"><p>Olet oikeassa. Virhehän siellä. </p><p></p><p>Siitä huolimatta puu on edullisempaa kuin ostosähkö. Monihan korvaa ostopuulla juuri ostosähköä kun se on edullisempaa. Kuten Jollakin tekee ja laskenut asian 70-luvulla. Miten nyt sitten n. 40 vuotta jälkeenpäin voidaan verrata ostosähkön hintaan paneleiden ylijäämää? Taivuttakaapa vähän rautalangasta kun ei oikein ymmärrys riitä tällaiseen korkeamman luokan matematiikkaan. Tässä yhteydessä jotenkin hullunkurisesti verrataan ostosähköön vaikka sitä ei edes korvata. Vähän sama kuin väitettäisiin että bensa-autolla on halvempi ajaa dieselillä kuin bensalla ja tankkaa etanolia tankkiin. </p><p></p><p>Heittokuutioiden hinnat on aika vaihtelevia pitkin Suomea. Alvillisena 30->150 euroon. Tällä perällä saa pinometrin koivua 65-75 euroon kuljetettuna eli heiton hinnaksi tulee n. 39-45 euroa. Leville vie niin reilusti yli satasen saa heitolle ja muutaman kympin vielä kuljetuksesta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Puuha, post: 27006, member: 22"] Olet oikeassa. Virhehän siellä. Siitä huolimatta puu on edullisempaa kuin ostosähkö. Monihan korvaa ostopuulla juuri ostosähköä kun se on edullisempaa. Kuten Jollakin tekee ja laskenut asian 70-luvulla. Miten nyt sitten n. 40 vuotta jälkeenpäin voidaan verrata ostosähkön hintaan paneleiden ylijäämää? Taivuttakaapa vähän rautalangasta kun ei oikein ymmärrys riitä tällaiseen korkeamman luokan matematiikkaan. Tässä yhteydessä jotenkin hullunkurisesti verrataan ostosähköön vaikka sitä ei edes korvata. Vähän sama kuin väitettäisiin että bensa-autolla on halvempi ajaa dieselillä kuin bensalla ja tankkaa etanolia tankkiin. Heittokuutioiden hinnat on aika vaihtelevia pitkin Suomea. Alvillisena 30->150 euroon. Tällä perällä saa pinometrin koivua 65-75 euroon kuljetettuna eli heiton hinnaksi tulee n. 39-45 euroa. Leville vie niin reilusti yli satasen saa heitolle ja muutaman kympin vielä kuljetuksesta. [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Aurinkosähkö
aurinkopanelien tma
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös