Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Aurinkosähkö
aurinkopanelien tma
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="jolla" data-source="post: 26952" data-attributes="member: 4879"><p>optimimäärässä ei auta asiantuntijatkaan, muuttujia liikaa, erinomaisesta kesästä johtuen, vaikka helteellä ei huippuwatteja irtoakaan, on tuo tämänhetkinen neljässä erässä ilman minkäänlaisia laskelmia toteutunut määrä osunut kesäkuukausien kulutusta peilaten jokseenkin nappiin. kahtena päivänä kytkin 16 panelia pois päältä kun olisi noussut varaajan lämmöt 110°c , muulloin on kaikki kulutettu</p><p>tulevaa ei voi ennustaa, kuukauden päästä taas näkee onko tarvinnut pökköä pesään pistää</p><p>ei tuo 20snt/w ja normirahdit enää paljoa halvemmaksi harrastusta tekisi......vähän sama kun kävisi unkarissa syömässä</p><p></p><p>mikä muuten on paneleitten optimimäärän peruste?</p><p>- tuottaa läpi vuoden kaiken </p><p>- koskaan ei ylijäämää?</p><p>- ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jolla, post: 26952, member: 4879"] optimimäärässä ei auta asiantuntijatkaan, muuttujia liikaa, erinomaisesta kesästä johtuen, vaikka helteellä ei huippuwatteja irtoakaan, on tuo tämänhetkinen neljässä erässä ilman minkäänlaisia laskelmia toteutunut määrä osunut kesäkuukausien kulutusta peilaten jokseenkin nappiin. kahtena päivänä kytkin 16 panelia pois päältä kun olisi noussut varaajan lämmöt 110°c , muulloin on kaikki kulutettu tulevaa ei voi ennustaa, kuukauden päästä taas näkee onko tarvinnut pökköä pesään pistää ei tuo 20snt/w ja normirahdit enää paljoa halvemmaksi harrastusta tekisi......vähän sama kun kävisi unkarissa syömässä mikä muuten on paneleitten optimimäärän peruste? - tuottaa läpi vuoden kaiken - koskaan ei ylijäämää? - ? [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Aurinkosähkö
aurinkopanelien tma
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös