puutarhakarkulainen
New member
Miten voi mitata tuoton kilowattituntimäärän?

invertterit näyttää suoraan tuotetun energiapuutarhakarkulainen sanoi:Miten voi mitata tuoton kilowattituntimäärän?
minä mittaan tehon tasavirrasta, mikä tuossa sivullani näkyy, laskemalla jännitteen ja virran arvoistaHelkoo sanoi:Aurinkolämpöä mitataan kyllä omilla mittareillaan. Minun 15 vuotiaassa systeemissäni ei energiamittareita ole.
denzil dexter sanoi:Nyt tarkkuutta kehiin. Tämä on aurinkolämpöketju, jossa siis lämmitetään vettä suoraan auringon säteilyllä kiertämättä sähköliikkeen kautta.
Kelpaa hyvin minulle vaikka tämä on alunperin meille (alkuasukkaille) jotka lämmittää vetensä keräimillä. Hyvä että saadaan keskustelua ja vertailua.jolla sanoi:denzil dexter sanoi:Nyt tarkkuutta kehiin. Tämä on aurinkolämpöketju, jossa siis lämmitetään vettä suoraan auringon säteilyllä kiertämättä sähköliikkeen kautta.
no voi hitto, vedän aasinhatun päähän
lämpimän veden kulutuksen minulla laskee kamstrup multical 402 ultra, ja muun märän puilla tuotetun energian matemaattisella kaavalla lämpötilan muutokseen perustuen
Tommoisista PolluComeista olen täällä palstalla nähnyt kirjoitettavan.puutarhakarkulainen sanoi:Miten voi mitata tuoton kilowattituntimäärän?