Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Aurinkosähkö
Akulla autuaaksi
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="Aurinkoinen" data-source="post: 38722" data-attributes="member: 5091"><p>Epäilen vahvasti tuota väittämääsi sähkön tyypillistä hintaa. Tyypillinen ei voi mielestäni edustaa korkeimpia hintoja, vaan keskimääräistä. Itse solmin 2-vuotisen määräaikaisen sopimuksen viime syksynä. Sähköstä maksan siirtoineen ja veroineen melko tarkkaan 11 c/kWh. Reilu puolitoista vuotta vielä porskutellaan tällä. Tiedän kyllä joidenkin joutuneen Spot-hintojen johdosta maksamaan sähköstään oikein setelirahaa. Aika pieni oli kuitenkin Spot-pohjaisten sähkösopimusten osuus kaikista sopimuksista. Toki kaikki, joiden sopimus on ollut katkolla viime kuukausina, on ollut vaikeata käytännössä mahdotonta uusia sopimustaan entisin ehdoin. Arvelen ihmisten maksavan tällä hetkellä sähköstään keskimäärin 13 - 13.5 c/kWh.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Aurinkoinen, post: 38722, member: 5091"] Epäilen vahvasti tuota väittämääsi sähkön tyypillistä hintaa. Tyypillinen ei voi mielestäni edustaa korkeimpia hintoja, vaan keskimääräistä. Itse solmin 2-vuotisen määräaikaisen sopimuksen viime syksynä. Sähköstä maksan siirtoineen ja veroineen melko tarkkaan 11 c/kWh. Reilu puolitoista vuotta vielä porskutellaan tällä. Tiedän kyllä joidenkin joutuneen Spot-hintojen johdosta maksamaan sähköstään oikein setelirahaa. Aika pieni oli kuitenkin Spot-pohjaisten sähkösopimusten osuus kaikista sopimuksista. Toki kaikki, joiden sopimus on ollut katkolla viime kuukausina, on ollut vaikeata käytännössä mahdotonta uusia sopimustaan entisin ehdoin. Arvelen ihmisten maksavan tällä hetkellä sähköstään keskimäärin 13 - 13.5 c/kWh. [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Aurinkosähkö
Akulla autuaaksi
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös