Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Aurinkosähkö
Akulla autuaaksi
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="eros" data-source="post: 38718" data-attributes="member: 260"><p>Jos ei saa 1~ kuormiksi, niin sitten ei saa. Sitten on käytettävä enemmän euroja ja laitettava kolme hybridiä 3~ moodiin ketjutettuna. Akusto on sama kaikille laitteille. 16.5kw tulee siitä, pitäisi riittää normikuluttajalle.</p><p></p><p></p><p></p><p>Tuottoa verkkoon päin ei saa työntää kuin 16A verran yksivaihekytkennässä. Helpointa toteuttaa paneelimäärän karsimalla kymmeneen. Kolmivaihekytkennässä tehorajana on pääsulake. (tai jokin verkkoyhtiö voi nillittää jo pienemmistäkin)</p><p></p><p>Koelaitteen pistin 16A töpselillä kiinni, ihan hyvin toimii. Verkkoyhtiölle en ole jaksanut mitään ilmoitella, kun ei ole paistettakaan vielä, eli oma kulutus syö kaiken mitä tulee.</p><p></p><p>Koeponnistetaan, kuin keritään. Tarvis vain akkujen tulla vähitellen. Eikä viitsisi ostaa puuilon 279e/kpl maksavia AGM akkuja, kun niissä menee raha varmasti hukkaan, ks. em. laskelmat.</p><p></p><p>Ja helposti käytettävä suurin kuorma mitä mulla on, niin on 11kw hiekkapuhalluskompura, siinä on YD käynistin ja 20A nallit ei riitä, kuin joskus hyvässä verkossa. Se tulee olemaan koekuormana kunhan kerkiää ja kelit lämpenee..</p><p></p><p>Seuraile:</p><p>T: <a href="http://eerin.fi/">http://eerin.fi/</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eros, post: 38718, member: 260"] Jos ei saa 1~ kuormiksi, niin sitten ei saa. Sitten on käytettävä enemmän euroja ja laitettava kolme hybridiä 3~ moodiin ketjutettuna. Akusto on sama kaikille laitteille. 16.5kw tulee siitä, pitäisi riittää normikuluttajalle. Tuottoa verkkoon päin ei saa työntää kuin 16A verran yksivaihekytkennässä. Helpointa toteuttaa paneelimäärän karsimalla kymmeneen. Kolmivaihekytkennässä tehorajana on pääsulake. (tai jokin verkkoyhtiö voi nillittää jo pienemmistäkin) Koelaitteen pistin 16A töpselillä kiinni, ihan hyvin toimii. Verkkoyhtiölle en ole jaksanut mitään ilmoitella, kun ei ole paistettakaan vielä, eli oma kulutus syö kaiken mitä tulee. Koeponnistetaan, kuin keritään. Tarvis vain akkujen tulla vähitellen. Eikä viitsisi ostaa puuilon 279e/kpl maksavia AGM akkuja, kun niissä menee raha varmasti hukkaan, ks. em. laskelmat. Ja helposti käytettävä suurin kuorma mitä mulla on, niin on 11kw hiekkapuhalluskompura, siinä on YD käynistin ja 20A nallit ei riitä, kuin joskus hyvässä verkossa. Se tulee olemaan koekuormana kunhan kerkiää ja kelit lämpenee.. Seuraile: T: [URL]http://eerin.fi/[/URL] [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Aurinkosähkö
Akulla autuaaksi
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös