Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Aurinkosähkö
Akulla autuaaksi
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="rotzi" data-source="post: 38713" data-attributes="member: 1202"><p>Näiden kanssa talous voi hyvinkin voida paremmin kun on siellä sohvan pohjalla...kun nämä ei ole pakollisia.</p><p></p><p>Kun näitä tämmösiä ostaa niin ne rahat hävis niihin vehkeisiin ja niillä vehkeillä pitäis se panostettu raha saada takaisin ja maksaa kaikki käynnissäpito (=varaosat) siinä välissä...sitten vielä pitäis saada jotain kirsikkaa vielä kakun päälle jotta taloudellinen hyöty olis jotain. Nämä</p><p>vehkeet muuttuu käytännössä arvottomiksi romuksi muutamassa vuodessa, eli pakko olis saada niiden käytöstä se hyöty irti...tiukassa on.</p><p>Osakkeiden sijoituskortin kun tähän vetää niin parempiin tuottoihin niillä pääsee.</p><p></p><p>Jos on joku offgrid niin sitten asia muuttuu olennaisesti tai sitten näistä tekee itselleen harrastuksen...voi sanoa ettei ole kovin kallis harrastus. <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite2" alt=";)" title="Wink ;)" loading="lazy" data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rotzi, post: 38713, member: 1202"] Näiden kanssa talous voi hyvinkin voida paremmin kun on siellä sohvan pohjalla...kun nämä ei ole pakollisia. Kun näitä tämmösiä ostaa niin ne rahat hävis niihin vehkeisiin ja niillä vehkeillä pitäis se panostettu raha saada takaisin ja maksaa kaikki käynnissäpito (=varaosat) siinä välissä...sitten vielä pitäis saada jotain kirsikkaa vielä kakun päälle jotta taloudellinen hyöty olis jotain. Nämä vehkeet muuttuu käytännössä arvottomiksi romuksi muutamassa vuodessa, eli pakko olis saada niiden käytöstä se hyöty irti...tiukassa on. Osakkeiden sijoituskortin kun tähän vetää niin parempiin tuottoihin niillä pääsee. Jos on joku offgrid niin sitten asia muuttuu olennaisesti tai sitten näistä tekee itselleen harrastuksen...voi sanoa ettei ole kovin kallis harrastus. ;) [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Aurinkosähkö
Akulla autuaaksi
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös