Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
Akkulaturi bensakoneella
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="Mekaniker" data-source="post: 42964" data-attributes="member: 104"><p>Ensimmäisellä sivulla päiväyksellä 1/1-23 olen laittanut kuvan aiheesta ja vähän tekstiä kanssa</p><p>Se selkeyttää osittain ongelman, fakta on kumminkin se että pitää nuosta pakoputkella ylös maanpinnan yläpuolelle kun öljysäiliötila on maanalainen...</p><p>Tällä viimeisellä muutoksella saa pakokaasut jäähtymään noin 500C asteesta noin 150C asteeseen kuormalla, palo-turvallisuus mielessä sekä jos saisi edes jotakin lämpöjä hyödyksi. Hankalaa on sen myönnän</p><p></p><p>Se mitä on negatiivinen yllätys tässä suoraveto-yhdistelmässä on moottorin ominaisvärähtely joka sattuu sopimaan yhteen generaattorin napaisuuden kanssa, en nimittäin saa pois moottorin räminä kun täydellä kuormalla. Ja huudattamalla moottoria kierroksilla lyhentää sen ikää aika äkkiä...</p><p>Ei ne kiinankopiot niin hyviä ole laadultaan kuitenkaan, moottorin paino kertoo jo vauhtipyörän olevan aika kevyt. Pyörivää massaa lisää mutta miten?</p><p>Taidan uhrata se surkea nimetön 1.8kW.n aggregaatti, sen tuottama vaihtovirta ei kelpaa kuitenkaan uusille elektronisille laitteille. Ei syty edes Led lamput tai ne vaan värähtelee, invertterilaturit ei edes reagoi sen tuottamaan sähköön...</p><p>Sen kun saa tasasuunnattua ja DC-DC laturin kautta akkuihin olisi edullinen laturi, kell on jemmassa 2kW.n 300V/28V säädintä;-) </p><p>[URL unfurl="true"]https://ilmaisenergia.info/foorumi/threads/vanhat-aggregaatit-huokaus.2889/[/URL]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mekaniker, post: 42964, member: 104"] Ensimmäisellä sivulla päiväyksellä 1/1-23 olen laittanut kuvan aiheesta ja vähän tekstiä kanssa Se selkeyttää osittain ongelman, fakta on kumminkin se että pitää nuosta pakoputkella ylös maanpinnan yläpuolelle kun öljysäiliötila on maanalainen... Tällä viimeisellä muutoksella saa pakokaasut jäähtymään noin 500C asteesta noin 150C asteeseen kuormalla, palo-turvallisuus mielessä sekä jos saisi edes jotakin lämpöjä hyödyksi. Hankalaa on sen myönnän Se mitä on negatiivinen yllätys tässä suoraveto-yhdistelmässä on moottorin ominaisvärähtely joka sattuu sopimaan yhteen generaattorin napaisuuden kanssa, en nimittäin saa pois moottorin räminä kun täydellä kuormalla. Ja huudattamalla moottoria kierroksilla lyhentää sen ikää aika äkkiä... Ei ne kiinankopiot niin hyviä ole laadultaan kuitenkaan, moottorin paino kertoo jo vauhtipyörän olevan aika kevyt. Pyörivää massaa lisää mutta miten? Taidan uhrata se surkea nimetön 1.8kW.n aggregaatti, sen tuottama vaihtovirta ei kelpaa kuitenkaan uusille elektronisille laitteille. Ei syty edes Led lamput tai ne vaan värähtelee, invertterilaturit ei edes reagoi sen tuottamaan sähköön... Sen kun saa tasasuunnattua ja DC-DC laturin kautta akkuihin olisi edullinen laturi, kell on jemmassa 2kW.n 300V/28V säädintä;-) [URL unfurl="true"]https://ilmaisenergia.info/foorumi/threads/vanhat-aggregaatit-huokaus.2889/[/URL] [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Muut omat projektit
Akkulaturi bensakoneella
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös