• Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana. LUE TÄMÄ pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!

Hakutulokset

  1. R

    Kysymys paneelin jännitteestä vs. säädin / akku

    Kiitos Jussi, kun pääsen panelin äärelle, niin mittaan ja kerron miten käy. Mikko
  2. R

    Kysymys paneelin jännitteestä vs. säädin / akku

    Kiitos Mekaniker, pohdin sitä, että osoittaako tuo VOC-arvo juuri matalajänniteisyyden ? Mittaaminenhan on hyvä idea. Kerron miten käy. Mikko
  3. R

    Kysymys paneelin jännitteestä vs. säädin / akku

    Hei, Ajelen lyhyen matkan soutuveneellä ja sitä varten minulla on sähköperämoottori. Käytännöllisyyden lisäämiseksi (-ja rosvojen kiusaksi) liimasin keskipenkkiin oikein pieteetillä joustavan paneelin. Kytkennän jälkeen lataussäädin vilkutti "Fault"- valoa ja suureksi harmikseni huomasin, että...
Ylös