• Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana. LUE TÄMÄ pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!

Hakutulokset

  1. R

    Kysymys paneelin jännitteestä vs. säädin / akku

    Hei, Ajelen lyhyen matkan soutuveneellä ja sitä varten minulla on sähköperämoottori. Käytännöllisyyden lisäämiseksi (-ja rosvojen kiusaksi) liimasin keskipenkkiin oikein pieteetillä joustavan paneelin. Kytkennän jälkeen lataussäädin vilkutti "Fault"- valoa ja suureksi harmikseni huomasin, että...
Ylös