• Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana. LUE TÄMÄ pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!

Myrskysuojaus

Samppa

Member
Tällaisen myllyn tuhoutumisen olen ollut kokemassa. Kaksi vuotta sitten oli oikein kunnon myräkkä juuri näihin aikoihin. Tuollainen 2kW kiinan mylly (hummer) oli ihan meren rannan tuntumassa. Myräkkä iski päälle kunnolla. Pyrstössä oli mekaniikka, joka käänsi myllyä sivuttain tuuleen nähden. Mutta siitä ei ollut juuri apuja. Mylly oli pysäytetty (generaattori oikosuljettu). Tuuli pääsi hieman pyöräyttämään silloin tällöin lapoja. Jokin voimakkaampi puuska sitten särki jotain, mylly tipahti ihan vapaapyörintään, eikä sitten voinut enää tehdä muuta kuin odotella ja pysyä loitommalla. Ääni oli aika komea ja kuului kovana usean sadan metrin päähän. Kuulosti kauas kuin vanhaa valmettia olisi rääkätty. Yhden iltapäivän ja illan se möykkäsi kunnes lavat lähtivät. Automaattinen ja varmasti toimiva pysäytys on ehdoton. Ja mielellään vielä jokin mekaaninen jarru kuten possu yllä kirjoitti

A

antero

Tästä juuri on kysymys !!

Exmork kesti, kovimman myrskyn mitä olen nähnyt ; http://ilmaisenergia.info/foorumi/index.php?topic=257.msg1287#msg1287
Ja myös;  14.10 2010 ; http://ilmaisenergia.info/foorumi/index.php?topic=275.msg1274#msg

Tätä ennen testasin Exmorkkia 18kk ja näin ja koin myrskyt ja mylväykset, moneen kertaan.

Edelleen kuitenkin voin omalla nimelläni ja yhteystietojeni kera suositella, tätä Exmork voimalaa, joka on
edullinen ja luja.
Mikä parasta; yksityinen henkilö voi ostaa suoraan tehtaan hinnalla  ;)

SE kestää ja tästä on nyt, todellakin hyvä jatkaa.

Mikä meissä Suomalaisissa on myös hyvä ominaisuus ja sanonta; Suomalainen ei usko ennenkuin itse
näkee. (Soisi nähtävän monessakin suhteessa täällä maailman meiningeissä/ melskeissä, nykyään..)
No, nyt nähdään ja täällä kirjoitetaan. Ja jos ette usko, olette tervetulleita koska tahansa
käymään täällä Kustavissa.
Puhutaan sitten silmästä silmään ja otetaan mittarit esille !!
Aika aseenteellisesti sanottu ?;

Tyttäreni mukaan olen nykyään "melko" leppoisa
papparainen.

Antero Rantanen
040 511 5245

Puuha

Well-known member
Riittänee kai jo exmorkin voimalan suoranainen mainostus?

Ei ole meidän kenenkään tehtävä vakuuttaa ketään ostamaan mitään vaan ennemminkin löytämään ratkaisuja asioihin.