Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Energiakeskustelu
Aurinkosähkö
Voiko aurinkosähköä käyttää näin..
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="juhapumppu" data-source="post: 7643" data-attributes="member: 3118"><p>joo tästä akkuasiasta olen erittäin tyytyväinen. Täytyy kyllä tarjota kaverille muutakin kuin kahvipullat. Itselle ihan järjetön säästö. Pystyin nyt tilaamaan taas pari panelia lisää.</p><p>Nyt on tulossa siis 1400 wattinen panelisto. Onneksi tämä valitsemani mppt hanskaa nämä. 7 panelia sarjaan ja 2 rinnan - tämä on ilmeisesti tehokkain tapa kytkeä ne. Johdotukseen riittää edullinen 2.5mm2 kumikaapeli kun virta about 12A.</p><p></p><p>Meillä ei ole vielä etäluettavaa mittaria enkä sitä kaipaakkaan. Ilmeisesti ei ole pakko edes huolia nyt kun noista haitoistakin on kirjoiteltu.. Mulla on ollut tuo Wattson mittari käytössä jo vuosia josta näkee kulutuksen monipuolisesti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="juhapumppu, post: 7643, member: 3118"] joo tästä akkuasiasta olen erittäin tyytyväinen. Täytyy kyllä tarjota kaverille muutakin kuin kahvipullat. Itselle ihan järjetön säästö. Pystyin nyt tilaamaan taas pari panelia lisää. Nyt on tulossa siis 1400 wattinen panelisto. Onneksi tämä valitsemani mppt hanskaa nämä. 7 panelia sarjaan ja 2 rinnan - tämä on ilmeisesti tehokkain tapa kytkeä ne. Johdotukseen riittää edullinen 2.5mm2 kumikaapeli kun virta about 12A. Meillä ei ole vielä etäluettavaa mittaria enkä sitä kaipaakkaan. Ilmeisesti ei ole pakko edes huolia nyt kun noista haitoistakin on kirjoiteltu.. Mulla on ollut tuo Wattson mittari käytössä jo vuosia josta näkee kulutuksen monipuolisesti. [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Energiakeskustelu
Aurinkosähkö
Voiko aurinkosähköä käyttää näin..
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...