Valikko
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Uudet viestit
Hae sivustolta
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Asenna sovellus
Install
Ilmaisenergia.info -foorumi yhdistetään Konekansa.net -foorumin osaksi vuoden 2025 aikana.
LUE TÄMÄ
pitääksesi käyttäjätunnuksesi voimassa, kiitos!
Foorumi
Ilmaisenergia.info - Yleiset keskusteluaiheet
Energian varastointi
Vanhaan UPSiin akkujen vaihto ja lisäys?
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="Anttivaan" data-source="post: 47461" data-attributes="member: 12705"><p>Eatonilta ei saanut apuja latausrajojen säätöön vaikka sen verran sain urkittua tietoa että jotain säätöjä pystyy tekemään mutta ainoastaan heidän oma teknikko pääsee tietokoneella käsiksi laitteen sisälle. Tuli sitten aloitettua akuston käyttö isolla kasalla erilaisia lyijyakkuja ja kyllä sen saa toimimaan jotenkin vaikka paljon puhutaan että sekalaiset akut ei toimi sarjassa. Lataus toimii yllättävänki hyvin ja tasaisesti mutta purku täytyy lopettaa itse sitten kun ensimmäinen akku tyhjenee. Eli paremmalla kapasiteetilla oleviin jää käyttämätöntä energiaa. Vaihdan sitä mukaa parempia akkuja kun saan. Purkamisen lopetukseen täytyy tehdä vielä joku jännitemittaus ja automatiikka esim shellyllä joka lopettaa käytön niin ei tarvitse itse olla seuraamassa tilannetta. Nyt joka akussa on jännitemittari digitaalinäyttö mistä olen tilannetta seurannut ja testaillu. Tällä hetkellä akustosta saan purettua noin 15kwh kun ensimmäinen on tyhjä.</p><p></p><p>[ATTACH]9616[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anttivaan, post: 47461, member: 12705"] Eatonilta ei saanut apuja latausrajojen säätöön vaikka sen verran sain urkittua tietoa että jotain säätöjä pystyy tekemään mutta ainoastaan heidän oma teknikko pääsee tietokoneella käsiksi laitteen sisälle. Tuli sitten aloitettua akuston käyttö isolla kasalla erilaisia lyijyakkuja ja kyllä sen saa toimimaan jotenkin vaikka paljon puhutaan että sekalaiset akut ei toimi sarjassa. Lataus toimii yllättävänki hyvin ja tasaisesti mutta purku täytyy lopettaa itse sitten kun ensimmäinen akku tyhjenee. Eli paremmalla kapasiteetilla oleviin jää käyttämätöntä energiaa. Vaihdan sitä mukaa parempia akkuja kun saan. Purkamisen lopetukseen täytyy tehdä vielä joku jännitemittaus ja automatiikka esim shellyllä joka lopettaa käytön niin ei tarvitse itse olla seuraamassa tilannetta. Nyt joka akussa on jännitemittari digitaalinäyttö mistä olen tilannetta seurannut ja testaillu. Tällä hetkellä akustosta saan purettua noin 15kwh kun ensimmäinen on tyhjä. [ATTACH]9616[/ATTACH] [/QUOTE]
Varmistus
Lähetä vastaus
Foorumi
Ilmaisenergia.info - Yleiset keskusteluaiheet
Energian varastointi
Vanhaan UPSiin akkujen vaihto ja lisäys?
Käytämme sivuillamme evästeitä voidaksemme tarjota käyttäjille paremman käyttökokemuksen sekä kehittääksemme sivuston toimivuutta.
Jatkamalla sivuston käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.
Hyväksy
Lisätietoja...
Ylös